Skip to main content

We hebben hier in de straat een brief gekregen van een bedrijf met de naam Fiberr voor het maken van een afspraak. Maar volgens de site moet je een brief van KPN krijgen met een code om via KPN een afspraak te maken.  Is dit bekent bij KPN?? Daarnaast heb ik al meerdere keren aangegeven op de hoogte te willen blijven van de zaken rondom de aanleg in de wijk. Helaas is er meer gebeurd dan dat ik dit via de KPN heb vernomen.

Beste Ward, bedankt voor je inzet en je tijd. Wel hoop ik dat de KPN dit soort onderaannemers bewust maakt van de foute en de onrust die hiermee gezaaid word.

Zeker  omdat je hier te maken hebt met een onderaannemer van een onderaannemer terwijl wij eigenlijk alleen zaken doen met de KPN en dus ook via deze leverancier geïnformeerd willen worden.

Ik ga een afspraak maken en hoop dan zo snel mogelijk van mijn KPN verbindingsproblemen af te zijn.  :)


Beste Ward, bedankt voor je inzet en je tijd. Wel hoop ik dat de KPN dit soort onderaannemers bewust maakt van de foute en de onrust die hiermee gezaaid word.

Zeker  omdat je hier te maken hebt met een onderaannemer van een onderaannemer terwijl wij eigenlijk alleen zaken doen met de KPN en dus ook via deze leverancier geïnformeerd willen worden.

Ik ga een afspraak maken en hoop dan zo snel mogelijk van mijn KPN verbindingsproblemen af te zijn.  :)

Uiteraard doen we dat. Maar het is niet altijd te voorkomen dat onderaannemers onder druk van prestatie (of geld) zelf initiatieven gaan ondernemen.

Overigens is KPN Netwerk de opdrachtgever, Van Gelder de hoofdaannemer en Fiberr de onderaannemer. Die twee laatste sturen ook wel brieven maar dan altijd op ons briefpapier, en in onze opgestelde tekst. Daar mag niet aan gesleuteld worden (zoals nu gebeurd is)


Oke dank je wel. Heb ook een mail verstuurd naar van Gelder daar die verantwoordelijk zijn voor het project.

Met vriendelijk groet Theo.