Skip to main content

Mijn vraag is beantwoord. Hier kan een slotje op/Mag verwijderd worden. 


Admin: topic verplaatst naar juiste board

Als je er bang voor bent dat er na 5 jaar nog wat verzakt of scheurt ofzo, misschien kan je dan maar beter geen glasvezel aan laten leggen. Een eventuele schade dan nog verhalen op KPN lijkt me een heel moeilijk verhaal.


Als het goed is heb je berichten gehad van het bedrijf wat de aanleg uitvoert. Je bent hier bij KPN de Provider, die legt niks aan.

Het kan het andere bedrijf van KPN zijn KPNnetwerk. Maar ook Glaspoort, Digitale Stad, FiberFlevo, Fiber NH, KT Waalre, ….

Neem dus contact op met het betreffende bedrijf. Staat op de brief met het schouwrapport niet welk bedrijf het is?

Er wordt slechts een gaatje van 5 tot 7 mm geboord. Dat zal toch wel meevallen.


Deze vraag moet je bij KPNnetwerk neerleggen. Zij leggen net glasvezelnetwerk aan en boren in woningen. KPN de provider levert enkel de diensten over dat netwerk.


Bedankt Dennis, hier kan ik verder mee.👍🏻


Als je er bang voor bent dat er na 5 jaar nog wat verzakt of scheurt ofzo, misschien kan je dan maar beter geen glasvezel aan laten leggen. Een eventuele schade dan nog verhalen op KPN lijkt me een heel moeilijk verhaal.

Dag Nick, als ik een keus had zou ik het geheid bij het oude hebben gelaten. Echter de koperen kabel gaat op den duur vervallen. Ik heb daarom weinig aan jouw reactie. 


Als het goed is heb je berichten gehad van het bedrijf wat de aanleg uitvoert. Je bent hier bij KPN de Provider, die legt niks aan.

Het kan het andere bedrijf van KPN zijn KPNnetwerk. Maar ook Glaspoort, Digitale Stad, FiberFlevo, Fiber NH, KT Waalre, ….

Neem dus contact op met het betreffende bedrijf. Staat op de brief met het schouwrapport niet welk bedrijf het is?

Er wordt slechts een gaatje van 5 tot 7 mm geboord. Dat zal toch wel meevallen.

Dag Peter, ja is afkomstig van ES Fiber. En het gaat mij niet om de grootte van het gat. Het gaat mij om het feit dat er uitspraken worden gedaan die niet kloppen. Een betonboor is nu eenmaal anders dan een steen boor. Als men niet weet waarin er geboord wordt, dan geeft dat geen vertrouwen en dat zorgt bij mij voor vragen. Maar ik weet nu waar ik terecht kan. Bedankt voor jouw reactie. MVG, Iris