Skip to main content

Klopt het dat KPN vannacht netwerk verbetering doet tussen 4.00 en 7.00

Zou kunnen. Heeft u daar een berichtje over ontvangen? Dergelijke berichtjes krijg ik ook wel eens.


Ja, ik heb ook een bericht ontvangen hierover. 

We verbeteren ons netwerk elke dag. Daarmee zorgen we dat de kwaliteit van internet, bellen en tv hoog blijft. Graag informeren wij u over onze werkzaamheden bij u in de buurt.

 

 

Tijdstip werkzaamheden
Op 22-10-2020 tussen 04:00 en 07:00 werken we in uw buurt aan de verbetering van ons netwerk.

 

 

 

Vaste telefoon doorschakelen naar uw mobiel
Tijdens de werkzaamheden kan het zijn dat u tijdelijk niet kunt bellen met uw vaste telefoon. Uw mobiele telefoonverbinding blijft uiteraard wel werken. Wilt u ook bereikbaar blijven op uw vaste telefoonnummer? Schakel deze dan door naar uw mobiele telefoon. Toets hiervoor op uw vaste telefoon *21* gevolgd door uw mobiele telefoonnummer en sluit af met een #. Wilt u het doorschakelen weer stopzetten na de werkzaamheden? Bel dan #21# met uw vaste telefoon. 

Hebt u een alarm dat via ons netwerk loopt? 
Dan werkt het alarm mogelijk niet tijdens de werkzaamheden. Vraag uw leverancier, bijvoorbeeld uw zorginstelling, wat u het beste kunt doen.

 

 

Wat te doen als u geen internet of televisie hebt na de werkzaamheden

  1. Haal de stekker van het modem (Experia Box) en de tv-ontvanger uit het stopcontact.
  2. Wacht 1 minuut en steek dan de stekker van het modem (Experia Box) in het stopcontact.
  3. Als het modem volledig is opgestart, dan werken de internetdiensten weer.
  4. Steek de stekker van uw tv-ontvanger in het stopcontact; binnen enkele minuten kunt u weer tv-kijken.

 

 

Hebt u nog vragen?
Kijk op kpn.com/storingsinfo voor meer informatie.

> Meer informatie

Wilt u eenvoudig op de hoogte blijven van storingen en onderhoud? 
Download dan de MijnKPN app op kpn.com/mijnkpnapp.

> MijnKPN app

 

 

Met vriendelijke groet,

Jörg Kramer
Directeur Klantenservice


We vinden het niet terug op kpn site. Dat vinden wij raar


We vinden het niet terug op kpn site. Dat vinden wij raar

Ik wel : 

Product Omschrijving Start Eind Houd mij op de hoogte
Internet en TV   22 oktober 2020
04:00 uur
22 oktober 2020
07:00 uur