Skip to main content

En dan bel ik de klantenservice en mij wordt verteld dat niemand weet wie en waarom de monteur is afgezegd. Staat zo in het systeem… wat heb ik daaraan?

Ik heb dat zeker niet geregeld en ook geen kennisgeving gezien!. Jullie hebben mijn telefoonnummer en @mail ! Waarom doet niemand wat????

De vriendelijke medewerker aan de servicelijn vertelt me dat 17 maart de eerstvolgende gelegenheid is…. Dat is toch gewoon schande.  Ik heb een middag vrij genomen en wie vergoed mij de kosten van (4x) 120,- per uur ?

Kan ik ergens het tussenkastje ophalen zodat ik morgen gewoon kan werken met een Glasvezel  internetverbinding?

 

Wie kan ik bellen behalve dezelfde servicelijn????

 

 

 

 

HELLUP !


Follow up: 2e x de service desk gesproken. Een keurig dame. Zag/ziet ook dat de afspraak er uit is gehaald maar geen reden waarom dit gedaan is ?!

Zij heeft overlegd met een collega en er schijnt een wijziging in de planning te zijn gezet;

“vanzelf“ wordt dan vastgesteld dat een installatie niet doorgegaan is en ik zal daarover benaderd worden door een andere business unit dan de planning of de service desk…..

Alleen; als de afspraak eruit gehaald is, hoe zal dan vastgesteld worden dat dit een zaak binnen KPN is? Niemand maakt mij wijs dat de reden van het stoppen van de uitvoering van een installatie nog geëvalueerd wordt als deze uit de planning is gehaald…

Het zal me werkelijk verbazen als dat contact nog plaatsvindt in de komende 2 dagen…

Wel heeft de service medewerker een Noodpakket toegezegd welk ik op het afhaalpunt kan ophalen over een dag. Daar heb ik inmiddels een bevestiging van. Dat is in ieder geval wat, mocht het opgezegde ook werkelijk worden afgesloten wat ik per 1-3 aanstaande verwacht.

 Kunnen we lekker blijven thuiswerken.


Hoi @Mariogert, welkom op het forum!. Oei, vervelend dat dit gebeurd is. De planning zou inderdaad gewoon netjes moeten laten weten als ze een afspraak verplaatsen / annuleren. Ik wil graag even kijken wat ik voor je kan doen. Zou je je contactgegevens toe kunnen voegen aan je profiel? Graag een seintje wanneer dit gebeurd is!

 


Inmiddels door KPN gebeld en herkansing gegeven dus nieuwe afspraak gemaakt.

Een week later dan de eerste afspraak, maar altijd nog beter dan 13 maart - welke datum de klantenservice aanvankelijk als eerst mogelijke datum in de lijst had staan….

We gaan het zien/ervaren.  Ik ga er dan wel van uit dat vanaf de geslaagde installatie het proefabonnement met 14 dagen bedenktijd ingaat en niet van afgelopen dinsdag af geteld wordt...

Wordt vervolgd.


Fijn om te horen! Vanaf het moment dat het pakket actief is, heb je 2 weken bedenktijd!