Skip to main content

Al 9 dagen geen internet en kpn hoopt dat het 28 Mei is opgelost? Wanneer gaat er iemand hier iets aan doen? 

Hi, wat een vervelende situatie. En dat net in deze tijd.

Zou je vast je gegevens in je forumprofiel willen invullen voor de KPN moderator?! (niet vergeten onderaan ingevulde formulier opslaan)

ik meld je topic bij hen om te prioriseren (die beslissing is verder aan hen).


Goedenavond @Karin77, welkom op het Forum en goed dat je hier je vraag stelt!

Het is natuurlijk nooit fijn om zonder internet te zitten, maar nu al 9 dagen en nog tot 28 mei wachten is wel erg lang. Ik weet verder de omstandigheden niet en weet niet waar het precies om gaat, dus kan hier moeilijk nu over oordelen. Gaat het om een verhuizing, nieuw abonnement of storing? Vul daarnaast je Forum profiel zo snel mogelijk aan met naam, postcode + huisnummer en klantnummer. Dan hoop ik dat we je hierin kunnen helpen of in ieder geval duidelijkheid kunnen scheppen!


Gedaan!


Bedankt! Ik zie inderdaad dat de verwachte eindtijd van deze storing, die meerdere huishoudens treft, nog steeds op 28 mei staat. Er wordt niet uitgelegd wat er precies aan de hand is, maar in dit soort gevallen is er vaak echt iets kapot dat gemaakt moet worden. Ik zie dat je wel 100 GB mobiel internet hebt gekregen. Hopelijk kan je daar eerst mee uit de voeten.. Mocht het niet voldoende zijn, laat het gerust weten. We verhogen dit dan nog eens voor jullie. Excuses voor het ongemak!


Bedankt Marcia, we hebben inderdaad de extra bundel gekregen. Het probleem ligt dus bij de KPN. Waarom mogen wij niet weten wat er aan de hand is? We kunnen het ons niet voorstellen dat in deze tijd met zoveel deskundigheid enz dit niet snel opgelost kan worden. Nu al 10 dagen wachten en dan nog 18dagen in het vooruitzicht? Zijn wij dan maar simpele burgers waar de KPN monteurs niet hard voor willen lopen? 


Het zal een defecte netwerkkaart in de centrale zijn. Daar zitten doorgaans zo’n 100 huishoudens op. Die dingen zijn dusdanig duur dat ze kennelijk niet op voorraad zijn. Hier indertijd ook zo'n 14 dagen zonder aansluiting gezeten.
Nu in de coronatijd zal alles nog wat moeizamer gaan vrees ik.

Maar m’n lieve buurvrouw was toen zo vriendelijk dat ik haar wifi mocht gebruiken.

TV kijken deed ik toen ‘maar’ via de Digitenne. Helaas toen nog geen HD.


Het schijnt dat er nu een vergunning is....maar vaag want ze waren al aan het graven daar was al een vergunning voor. (En ws de kabel weer kapot gegraven..)

13 dagen geen internet en nu nog 13 dagen wachten op de service window?  Ik begrijp er maar weinig van…

 


@Karin77 klopt de vergunning duurde langer dan verwacht. Er zijn nu mensen op ingepland, dus hopelijk kan het eerder opgelost worden. Maar vooralsnog is de planning de 28e. Tot die tijd kan je altijd contact met ons opnemen (de snelste weg is via 0800-0402) om je bundel op te hogen. Hou er rekening mee dat de bundel soms een werkdag later erop kan staan!


Er is weer internet na 34 dagen:grin: Voor ons nog steeds een raadsel wat er precies aan de hand was.

Topic mag gesloten worden

 


@Karin77, fijn dat het weer werkt! Zoals ik het lees moest er een stuk vervangen of toegevoegd worden onder de grond. Een heel gedoe dus, maar uiteindelijk heb je weer diensten!


Reageer