Skip to main content

Wie of wat is je beheerders wachtwoord. Ik wil 2 super WiFi versterkers aansluiten. Maar wordt dat gevraagd. Van alles geprobeerd maar niets werkt.

*admin: afgesplitst

Wat is een beheerders wachtwoord??

 


Hallo @Douwe66 een beheerderswachtwoord is het wachtwoord waarmee je in je modem of KPN wifi versterkers inlogt. Dus dat zijn NIET de wifi inloggegevens!!!

 


Hallo @Douwe66 Is het al gelukt om de SuperWifi's aan te sluiten? Heb je trouwens ons topic over SuperWifi gezien? Daar staat precies beschreven wat je moet doen.  


Beheerderswachtwoord is een wachtwoord om in te loggen in de thuisapp en Superwifi’s. 

Deze bedenk je als je thuisapp voor het eerst gebruikt, of eerder bent ingelogd in de Superwifi’s (via ip adres)

Zijn het nieuwe Superwifi’s die nog niet eerder gewerkt hebben?

Als niemand het Beheerderswachtwoord weet, zal je ze moeten resetten. 

De superwifi’s aanzetten. Pinnetje achterop ingedrukt totdat het lamphe uitgaat. Doe dit bij beiden maar even. Daarna het installatie proces volgen.

 

  • 1e superwifi bekabeld aansluiten en 5 minuten laten gaan. 
  • 2e superwifi bekabeld aansluiten en een kwartier met rust laten. 

Dan nog eens de thuisapp proberen. Als het goed is kun je nu zelf een Beheerderswachtwoord bedenken.


welk nummer kun je bellen om je te laten begeleiden/ hulp


ik heb 2 superwifi punten waarvan er 1 uit ligt

al van alles gedaan maar kom er niet uit.

ook mijn beheerders wachtwoord ben ik kwijt


Dag @Vd Plas Als je direct en telefonische contact met de klantenservice wilt, kun je bellen met het gratis nummer 0800-0402. Je kunt ook een chat via de website starten en hier op het KPN Forum zijn ook veel mensen actief, die graag met je meedenken.Â