Skip to main content

Hi, 

Voor enkele devices heb ik een 2.4 ghz verbinding nodig (tussen kanaal 1 en 9). 

Op mijn experiabox v10 werkt deze verbinding wel, maar moet ik er ongeveer naast zitten voor een stabiele verbinding. Vandaar dat ik de super wifi punten in huis heb. Echter doen deze devices het niet op deze punten.

Aantal vragen:

  • Via welke url kan ik inloggen op de super wifi punten? (niet via de app). 
  • Hoe reset ik de super wifi punten? Ik heb de reset knop ingedrukt tot deze knippert. Maar daarna gaat deze weer over naar de bestaande instellingen.
  • Ik heb het zelf niet geinstalleerd en heb hierdoor het wachtwoord niet meer van de inlog voor de super wifi. Wachtwoord op de achterkant werkt helaas niet meer. 
  • Hoe zet ik een 2.4 ghz verbinding op via de wifi punten?

Hoor graag! 

 

Hallo @Mvdrd als je een V10 hebt en KPN-versterkers, behoort de wifi op de V10 UIT te staan.

Welke versterker(s) heb je van KPN, de ronde witte, de vierkante witte, de ronde zwarte of de vierkante zwarte?

 

 


Dank voor je snelle antwoord!

Yes die staat uit. Alleen om te testen of het aan de super wifi punten lag of aan wat anders heb ik het geprobeerd zonder de super wifi punten en de wifi op de experia box even tijdelijk aan gezet. 

De versterkers die ik heb zijn de ronde zwarte. 


U moet ze beide resetten. Het knopje wel ruim 15 seconden vast houden. Na resetten zou u moeten kunnen inloggen. Met het wachtwoord achterop. Als u de thuis app gebruikt veranderd die app het wachtwoord. Dat wachtwoord kunt u vervolgens in de app vinden bij de instellingen.

U kunt inloggen op de Experiabox? 

Ziet u de SuperWiFi's in de 2de kolom staan? Het ip adres wat daarbij staat kunt u op de adresbalk van een nieuw tabblad in uw browser invullen. Met http:// ervoor. Dan kunt u inloggen op de SuperWiFi's. 


Dankjewel!

Zal vanavond de reset uitvoeren en eens inloggen in de interface van de super wifi punten in de hoop dat ik daar iets in de settings kan veranderen voor de 2.4 ghz. 

Ik zal jullie op de hoogte houden.