Skip to main content

Goedemiddag,

Wij hebben een probleem met goede wifi. Nu heb ik een wifi-manager ingevuld. Eerst laadde hij mijn systeem niet. Nu lukte dat veel beter. Hij heeft onze wifi opgemeten. Advies: er komt een gratis wifi monteur bij jullie langs. Als ik vervolgens een afspraak probeer te maken geven jullie aan dat dit niet mogelijk is i.v.m. corona. Heel begrijpelijk. Is er een mogelijkheid dat wij versterkers opgestuurd krijgen en ze zelf plaatsen. Wij hebben namelijk al wel een kabel naar zolder gelegd waar ze zo aan verbonden kunnen worden. Ik hoop dat jullie ons kunnen helpen.

Bij installatie in februari hebben wij hier direct om gevraagd maar waren ze niet voorradig. Ik hoop dat ze er nu wel zijn aangezien ik op dit moment thuis studerende pubers heb. Die graag op hun kamer hun werk af willen kunnen maken.

 

Een hartelijke groet,

Helene Wemmers

Hoi @H.Wemmers, welkom hier. 

De WiFi kan dus beter. De manager wil graag dat er een monteur langs moet komen. Dat doen we nu inderdaad niet vanwege corona. Geen extra risico lopen als het niet nodig is. Nu wil je in plaatst van de monteur graag de Experia WiFi's opgestuurd krijgen. Ik wil graag eens kijken wat er mogelijk is. Zou je daarvoor jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer en naam van de contractant? Ik hoor graag als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 


Mocht ik je nog kunnen helpen, dan hoor ik graag van je.


Corona wordt nu steeds als smoes gebruikt door KPN . Maar andere bedrijven sturen wel monteurs als je klachten hebt over b.v. waterdruk etc. Ook stuurt onze woningbouwcorporatie gewoon iemand langs i.v.m. een woninginspectie i.v.m. gebreken. Dus zij wel maar KPN niet…….


Water is eerste levensbehoefte. En een lekkend dak moet ook gewoon gerepareerd worden. Een droog en tochtvrij huis is ook eerste levensbehoefte. WiFi wat het wat minder goed doet is dat niet.


Een  jaarlijkse controle van de cv ketel is ook geen levensbehoefte. Toch komt die firma wel evenals de firma die mijn driejaarlijkse APK doet van mijn huurwoning. Je reactie is dus niet zo slim….

 


@Yarbirds, Ben het niet met je eens. Onderhoud aan CV is wel degelijk noodzakelijk ivm brandgevaar, gevaarlijke dampen/stoffen. wordt mogelijk zelfs in de verzekering gemeld dat er onderhoud moet worden gedaan.


Ik heb 99 euro betaald voor een niet-deugend product.Garantie is verlopen al na twee maanden zonder dat ik van te voren in kennis werd gesteld over een termijn. 

Mij werd medegedeeld door de medewerkster van KPN dat dit product, Super WiFi, mijn WiFi probleem definitief zou oplossen. Verschillende monteurs die ik heb gebeld, hebben mij medegedeeld dat dit gewoon een verkooptruc is.

En nu ook nog eens weigeren om een monteur te sturen omdat mijn probleem niet urgent zou  zijn.

Mijn kinderen zijn vanwege thuisstudie en thuiswerken afhankelijk van een goede WiFi..

 

 

 

 


KPN telefonisch ook al zo behulpzaam..

 


Ok. U heeft 2 SuperWiFi's? En een kabel naar boven? Welke Experiabox heeft u? 

 


Hoi @Yardbirds . Ik begrijp dat de superwifi's niet goed werken? Wat gaat er precies mis dan?

Als thuiswerken belangrijk is kun je gelukkig altijd nog met een kabel aansluiten. Dit is natuurlijk minder praktisch maar op die manier werkt het in ieder geval.

Â