Skip to main content

Alle apps,die via wifi worden aangestuurd ,zoals bijv. Hue,maken geen verbinding meer met internet, sinds ik gisteren de stroom heb uitgeschakeld, voor een klusje

Goedenavond @David 58 en welkom hier op het forum!

 

Een echte vraag kan ik niet direct uit je bericht halen dus ik doe de aanname dat je een oplossing zoekt voor het feit dat je apps geen verbinding meer maken met de Wi-Fi 😉 Speelt dit probleem nog steeds of heb je inmiddels een oplossing gevonden?


Hallo Jan,

Ja,probleem is nog niet opgelost. Ook heb ik ondertussen 3 avonden met kpn klantenservice gebeld,en steeds werd na ongeveer een 30 tot 40 minuten, de verbinding verbroken, terwijl ze mijn probleem "aan het oplossen ',waren.


Helder, bedankt voor de toelichting @David 58 . Om je verder te kunnen helpen, heb ik nog wel enkele vragen. Je geeft aan dat bijvoorbeeld de Hue geen verbinding meer heeft sinds je gister een klusje hebt uitgevoerd; hoe zit het met andere apparaten? Heb je ook een smartphone, tablet, pc of laptop die normaal gesproken verbonden zijn met de Wi-Fi? En zijn die nog wel verbonden na dat klusje? Nu ben ik zelf niet heel bekend met Hue maar waar loop je precies vast? Ik heb echt wat meer context nodig om een goed beeld van het probleem te krijgen.


Hoi @David 58 , ik heb niks meer van je vernomen maar was wel benieuwd naar de stand van zaken. Heb je het probleem inmiddels weten te verhelpen of heb je nog hulp nodig?


Hallo, ja,probleem is verholpen. 

Op onverklaarbare wijze, was de verbinding verbroken tussen modem en router.

 


Fijn om te horen en bedankt voor deze terugkoppeling 🙂 Omdat je probleem inmiddels is verholpen ga ik het topic sluiten. Mocht je ons in de toekomst nog eens nodig hebben, spreek ons dan vooral weer aan!


Reageer