Skip to main content
Antwoord

Wifi beheren in MijnKPN app: 'er ging iets mis'

• June 16, 2025
  • 1 reactie
  • 16 keer bekeken

Via de mijnkpn app probeer wifi en internet beheren te openen, maar dan krijg ik alleen de melding 'er ging iets mis'.

Ik zag bij een eerdere topic om in de app te kijken naar meerdere thuis abonnementen, maar in de app zie ik niet of er een oud abonnement tussen staat.. 

Cache legen heeft ook  iet gewerkt, evenals opnieuw installeren. 

Hoe kan ik zien of er wél nog oude thuis abonnementen actief staan; danwel hoe kan ik wifi en internet weer beheren vanuit de app?

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Juul113, welkom op onze community! Dit kan inderdaad een oorzaak zijn, ik zie op jouw MijnKPN account ook maar 1 thuis abonnement staan. De andere mogelijke oorzaak is dat je modem nog op de oude firmware zit. Dan kun je de KPN Wifi app (nog) gebruiken, maar die is wel wat beperkt. Als je straks over bent kun je t wel via de MijnKPN app doen. Meer informatie daarover kun je vinden op onze kennisbank!

1 reactie

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 18, 2025

Hoi ​@Juul113, welkom op onze community! Dit kan inderdaad een oorzaak zijn, ik zie op jouw MijnKPN account ook maar 1 thuis abonnement staan. De andere mogelijke oorzaak is dat je modem nog op de oude firmware zit. Dan kun je de KPN Wifi app (nog) gebruiken, maar die is wel wat beperkt. Als je straks over bent kun je t wel via de MijnKPN app doen. Meer informatie daarover kun je vinden op onze kennisbank!