Skip to main content
Antwoord

Wifi blijft wegvallen

  • December 2, 2023
  • 7 reacties
  • 93 keer bekeken

Ondanks vele malen wifi-testen blijft wifi wegvallen.

1x na centraal opnieuw opstarten van modem (via wifi verbeteren) kwam er een melding dat het probleem vóór het modem ligt. Alle andere keren geen melding. Wifisnelheid is OK

 

Wie weet wat ik hieraan kan (laten) doen

Beste antwoord door henkkas

Lijkt nu beter, waarschijnlijk was verbinding met internetaansluitpunt niet goed aangesloten.

Bedankt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi @henkkas, niet fijn dat jouw wifi verbinding geregeld wegvalt.

Welk modem heb je? Gebruik je internet alleen via wifi of ook via een internetkabel? In het tweede geval: valt de bekabelde internetverbinding ook weg? Heb je ook wifi versterkers en zo ja, welke? Heb je onze Wifi Manager gevolgd en wat is daar het resultaat van?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • December 6, 2023

Ik gebruik geen internetkabel, geen wifiversterkers, heb de Wifi Manager al 10 geprobeerd.

Kreeg dus 1x de melding dat het probleem vóór het modem ligt, andere keren dat alles goed was.

Ik gebruik wifi alleen in de woonkamer van 5 x 5 m2, dus afstand kan het probleem niet zijn.

Wifi werkt prima, als het werkt, maar valt diverse keren per avond weg.

 

Groet, Henk


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • December 6, 2023

Welk type modem heb je en wat is er zoal op aangesloten?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • December 7, 2023

Box 12-modem

 

Aangesloten: TV, 2 telefoons


  • Auteur
  • Deelnemer
  • December 8, 2023

Kan iemand zorgen dat er een monteur langskomt. Vele testen, andere modemfrequentie en veel contact op het forum hebben de oplossing niet geleverd. Bedankt.

 

 

 


Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

@henkkas Ik ben een paar dagen afwezig geweest, waardoor ik niet eerder weer bij je topic was, sorry! 

Hoe staat het er nu voor? Ik kan de verbinding voor je nakijken als je wilt. Vul je in dat geval je forumprofiel zo volledig mogelijk in, en geef je daarna hier een seintje?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • Antwoord
  • December 14, 2023

Lijkt nu beter, waarschijnlijk was verbinding met internetaansluitpunt niet goed aangesloten.

Bedankt.