Skip to main content

Omdat ik er met WiFi manager niet uitkom en op 0800-0402 weer wordt teruggestuurd naar WiFi manager  wend ik me tot dit forum.

Wifi ontvangst is ver beneden peil.

via dat tool WiFi manager  gemeten:

Beneden 23,1 en 19,7

1e etage 7,2 en  0,7

Zolder 3,6 en 0,0

Dus we gaan verbeteren, dat heeft geen resultaat ook niet met een kanaalwissel

Enfin, dit heb ik dus al diverse malen uitgevoerd, toch maar eens bellen.

Ja, dan moet moet u dat tool gebruiken,  maar dat heb ik al gedaan.

Helemaal doorlopen en aan het eind kunt u dan gratis een versterker aanvragen, als ik dat nu voor u doe komt het op de rekening te staan.

Oke, nog maar een keertje, uiteraard met dezelfde bedroeven resultaten. 

Maar waar kan ik aangeven dat ik graag die (max 2) versterker(s) wil?

Je kunt op de knop drukken en aangeven dat je problemen hebt met internet, en dan mag je die meneer weer bellen. 

Pffff KPN, ik ben onlangs naar jullie overgestapt,  maar krijg nu al een beetje (veel) spijt.

Rechtstreeks mailen, kan dat? Of laten jullie het aan dit forum over?

 

Mvg 

Dat schiet allemaal niet op zeg. Mailen kan niet. Wel chat, telefonisch of via social media.  Ik ga u een tip geven. Doe de Wi-Fi manager nog een keer en neem er de tijd voor. Op het punt waar Wi-Fi het slechtst is blijft u minimaal 5 minuten wachten. Wedden dat ie dat 2 gratis experia wifi's heeft als uitkomst:wink: . Die moeten overigens wel bekabeld aangesloten worden aan de experiabox. Laat even weten hoe het afloopt. 


Hoi @Frans007, welkom terug!
Zoals @Joep1965 noemt moet de wifimanager eigenlijk altijd op een oplossing komen waaronder de wifiversterkers als deze nodig zijn.
Als je er niet doorheen komt met de wifimanager, zou je dan kunnen toelichten waar je vast loopt? Je kunt hier ook screenshots uploaden als je dat makkelijker vindt.


Gisteren nog maar eens gebeld en na (erg lange) ruggespraak worden er 2 versterkers opgestuurd.

Vanmorgen ontvangen en een ervan inmiddels aangesloten. Situatie is wel verbeterd 

Binnenkort die andere aansluiten 

 


Fijn dat het dan alsnog is geregeld. Jammer dat het zo moeizaam ging natuurlijk. Vooral die tweede moet de verbetering brengen aangezien je het WiFi-netwerk daarmee daadwerkelijk vergroot. Laat vooral weten indien je vragen hebt.


Ja hier ook zeer maar dan ook zeer slechte WiFi