Skip to main content

Opeens ia gisteren mijn lampje wireless gestopt met branden. De wifi doet het niet. Al alle stappen gedaan die ik maar kon proberen. Toen is er vandaag online via stappenplan toch een probleem vastgesteld op me modem. Er moet een monteur komen. Die kan pas 27/11 komen tss uren dat ik aan het werk ben en er zal me 50 euro gerekend worden. Wtf is er hier ineens aan de hand. Ik wil graag zo snel mogelijk een monteur en ik ga hier geen cent voor betalen. Indien dit wel t geval is stap ik vandaag nog over. Ik heb nooit gevraagd om by kpn te zijn ik was altijd by telfort met een reden. En nu heb k alleen mr gezeik. Wil vandaag nog een antwoord.

 

Gr van een zeer ontevreden klant. 

 

Ps op een week tijd al 4 kennissen die klant zijn by kpn met het ineens zelfde probleem. Zijn dus ook van plan om over te stappen. 

 

Echt schaam jullie

 

Om welk modem gaat en betreft het een koper-  of glasvezel  verbinding en vandaag antwoord zal op dit forum waarschijnlijk niet lukken net zo min als dat bij Telfort kon , waar ik vaak klanten heb geholpen


Bij telfort 6 jaar gezeten en nooit problemen gehad dus daar had ik dit niet nodig!!!! 

Het gaat me erom dat ik ongevraagd problemen  heb met mijn wifi en me internet doet t gewoon en dan vind ik t schandalig dat er vroeger geen monteur beschikbaar is en ook niet aan gepaste tijden voor de hardwerkende mens en het ergste dat ik €50 kosten zou moeten betalen!!!!

 

En de modem is  

Experia Box V10 H369A.

 

Ik heb geen glasvezel? Gewoon normale kabels.

 

 


Het is erg netjes dat er binnen enkele dagen toch nog een monteur ondanks corona beschikbaar is. Ik begrijp dat u als Telfort klant nu geen mobiel heeft van KPN? Zo wel, dan kunt u de medewerkers van KPN vragen om een noodpakket (veel gratis data) op u account te storten ter overbrugging.

Voor nu een lekkere bak koffie voor de monteur zetten en achteraf een vergoeding aanvragen voor de dagen dat u geen internetverbinding heeft.

 

https://www.kpn.com/service/vergoeding.htm#/

 


Ik heb geen mobiel via kpn.

 

De monteur kan pas, (val niet achterover) 27/11 tss 8h en 10 en tss 10h en 12h. Ik werk op vrijdag dan maar van 8h tot 13h en de andere dagen van 8h tot 17h... dus is wel een heel erg lange vergoeding dat ze me mogen geven. Maar dat is het juist, dat zal k al niet krijgen want k moet 50 euro betalen voor die monteur die pas vrijdag kan komen en ik kan geen uren kiezen wanneer k thuis ben. Dus eig krijg ik gwn geen hulp... 


Eerlijk gezegd snap ik niet dat er een  monteur langs moet komen omdat je modem niet goed meer werkt v.w.b de wifi , terwijl je nog wel een verbinding hebt .

Wellicht is het modem vervangen een betere optie


Mijn lampje wireless brand niet meer op men modem maar internet wel. En met kabel internet doet hij het en mijn digitale tv doet het ook. Maar op al mijn andere aparaten die werken op wifi is er geen verbinding. Ik heb alles gevolgd de stappen van op de site. En toen heb tie een online check gedaan en een gemeld dat er een storing op mijn modem zat, de wijkcentrale verbinding was er gewoon. Dus toen zei de site zelf om een monteur te boeken en gaven me als datum 27/11 tss 8h-10h en 10h - 12h. Dan ben ik gaan werken en ik zou graag een vroegere datum en een gepast uur van mijn werkrooster langs te komen. Zoals in de avonduren bijvoorbeeld. Want nu gaat alles maar van mijn mobiele bundel (bij een andere provider) gwn op gebruikt door een probleem die ik nie zelf kan oplossen en iemand moet sturen mr moet er wel voor betalen ondanks ik al elke maand netjes mijn factuur betaal dus mag wel voor dat bedrag een beetje hulp krijgen denk ik. En via dit forum krijg ik zo te zien ook geen gericht antwoord, heb meer het gevoel dat ik maar als een zeiker wordt afgeschreven. Graag een gericht antwoord dat ik asap hulp kan krijgen dan elke keer om een ander onderwerp heen gaan antwoorden.

 

Bedankt.

 

 


Welke stappen heeft u allemaal al ondernomen om het probleem op te lossen?


Op dit forum helpen klanten elkaar en springt de moderator bij als we er niet uit komen dus je hoeft niet zo lelijk te doen tegen mensen die je willen helpen.  Een moderator reageert over een dag of 5. Bel anders de klantenservice.  0800-0402 gratis. Tegen de computer die je aan de lijn krijgt zeg je ik wil een medewerker spreken en dan vertel je het verhaal.


Dat nummer zocht ik, kon het namelijk nergens terugvinden, wat ik ook maar wazig vind..


Bedankt maar ik bel morgen wel naar het nummer. Hopelijk word ik kosteloos geholpen.


Als het een fout bij kpn is of het modem is kapot zijn er geen kosten. Als het door apparatuur komt die je zelf heb aangesloten op het modem dan betaal je wel kosten. Maar heb je de resetknop al gebruikt?


Hoi @Delphine, welkom op het forum. 

Zou ik mee mogen kijken? Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Wat gebeurt er overigens wanneer je het knopje WiFi op de modem ingedrukt houdt voor ongeveer 5 seconden? Gaat het lampje dan weer branden? 


Hoi @Delphine, welkom op het forum. 

Zou ik mee mogen kijken? Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Wat gebeurt er overigens wanneer je het knopje WiFi op de modem ingedrukt houdt voor ongeveer 5 seconden? Gaat het lampje dan weer branden? 

Ja ik heb alles aangevuld. Dan brand het internet lampje mr wireless gaat niet aan doet niks... 


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb zojuist op afstand geprobeerd om het weer werkend te krijgen. Zou je nog eens willen proberen om een wifi verbinding te maken? Volgens onze systemen moet wifi nu weer aan staan op de ExperiaBox. We horen graag van je of het weer werkt.:blush:


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb zojuist op afstand geprobeerd om het weer werkend te krijgen. Zou je nog eens willen proberen om een wifi verbinding te maken? Volgens onze systemen moet wifi nu weer aan staan op de ExperiaBox. We horen graag van je of het weer werkt.:blush:

Ik ben nu aan het werk tot vanavond 18h. Dus dan ga ik het kunnen testen. Dus u zag ook dat er een storing was op wireless?


Ik zag dat jouw draadloos netwerk uit stond in de ExperiaBox. Ik heb geprobeerd om dit weer in te schakelen op afstand. Als ik het nu opnieuw doormeet dan geeft mijn systeem aan dat het draadloos netwerk nu wel word uitgezonden door de ExperiaBox. Ik hoop dat dit voldoende is om het probleem te verhelpen. 


Oke ik hou u op de hoogte.


Het is gelukt bedankt voor uw moeite

 


Wat goed om te lezen dat het weer werkt. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan helpen we je graag verder!