Skip to main content

Ik heb in ons nieuwe huis gekozen voor kpn. Dit zou vandaag in gaan. Echter vanaf deze ochtend al bezig maar nog geen internet.

 

lampje van het externer knipperd 


 

Op glasvezel kast brandt middelste lichtje niet.

 


wat gaat hier fout?

Hoi @Martino van Nijnatten, welkom hier. 

Als het internet vandaag in zou gaan lijkt er ergens iets nog niet goed te gaan. 

Je hebt het glasvezelkastje voor de zekerheid als stroomloos gehad voor minimaal 2 minuten?

Mocht dat niet helpen is de snelste manier om even te bellen met 0800-0402. Mijn collega kan dan meekijken en actie uitzetten indien nodig. 

Kan ook via deze weg. Kan iets langer duren omdat wij geen direct contact hebben. Als je dat wil hoor ik graag weer van je als je jouw profiel van gegevens hebt voorzien. 


We hebben net iemand gebeld. Die heeft hem op afstand gereset. Gevraagd was als die het niet doet binnen 10 min terug te bellen. Helaas is dit het geval. Echter komen we niet door de wacht tijden momenteel heen. Ik hoop dat er toch op korte termijn iets geregeld kan worden zodat we over internet beschikken.

alvast bedankt.


@Martino van Nijnatten ik zie dat er inmiddels een monteur ingepland is op 4-1, laat ons vooral weten hoe het afloopt!


Hoi @Thomas , gister is er een monteur langs geweest. Die kon de oorzaak niet achterhalen omdat alles wel goed aangesloten zat. Die zei dat er nog contact op eerst genomen binnen 4 werkuur. Dit was niet gebeurd maar wel stond er vandaag al een nieuwe ploeg aan de deur. Deze konden gelukkig meer vertellen. Kabel is kapot of niet goed aangesloten op 8 m1 afstand van het glasvezelinternet binnen begreep ik van de monteurs die er vandaag waren. Waarschijnlijk of door de oude bewoners kapot gemaakt of door de aansluitploeg niet goed aangesloten. Ook vandaag zeiden ze dat er opnieuw contact zou worden opgenomen voor de vervolg stappen. Tot nu toe erg snel gehandeld dus ik hoop dat dit weer het geval is. Ook hebben we gelukkig gelijk na de 1e monteur een noodpakket gehad die we nu gebruiken. Dus tot nu toe top service! Wel vroeg ik me af of hier toch voor ons geen kosten aanzitten omdat we hier niet zoveel aan kunnen doen en pas net woonachtig zijn?

 

ik hoor graag je reactie!

gr. Martino


Fijn dat er actie op zit en dat je met het Direct Online Pakket toch niet helemaal zonder diensten zit. 
Als er iets kapot gaat waar jij niets mee te maken hebt, dan komen er geen kosten van. Hoor graag weer van je als er meer duidelijk is over het herstel. 


Goedemorgen,

 

Er was vorige week gebeld dat er gister iemand zou komen om de glasvezel buiten te maken/ goed aan te sluiten. Helaas hebben we gister niemand gezien of gehoord. Misschien dat er het e.e.a. is uitgelopen.. Wel spijtig dat we niks gehoord hebben, zeker aangezien mijn vrouw er speciaal voor was thuisgebleven.

 

mijn vraag nu is of ze nog wel komen en wanneer? ik hoor het graag zodat we er voor kunnen zorgen dat er iemand thuis is.

 

Alvast bedankt.


Ik zie inderdaad dat er niemand is geweest. 😞 Niet zo netjes om dat niet te melden. Er zou iemand van KPN Netwerk moeten komen. Hebben niets laten weten? 
Ik heb in ieder geval gemeld dat er geen monteur is geweest. Je kan ook proberen om zelf even te bellen om een nieuwe afspraak te maken. Anders is het wachten op een belletje voor een nieuwe afspraak. 


Hoi @Bart_Z , bedankt voor je bericht. ik ga gelijk even zelf bellen. Ik hoop dat het alsnog snel opgelost kan worden!


Hoor graag van je als er een nieuwe afspraak is.