Skip to main content

Mijn wifi en internet werkt niet

 

Hoi @Angchelyka. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je op dit moment geen gebruik kan maken van internet. Welke ExperiaBox heb je en hoe branden de lampjes daarop? Heb je de stappen op onze servicepagina al eens doorlopen, wellicht verhelpt dat het probleem al. Zo niet, laat dan jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan. Dan kunnen wij dit verder voor jou uitzoeken. :blush:


Hoi @Angchelyka. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je op dit moment geen gebruik kan maken van internet. Welke ExperiaBox heb je en hoe branden de lampjes daarop? Heb je de stappen op onze servicepagina al eens doorlopen, wellicht verhelpt dat het probleem al. Zo niet, laat dan jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan. Dan kunnen wij dit verder voor jou uitzoeken. :blush:

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat het probleem inmiddels al is verholpen. Als dit niet het geval is, dan hoor ik dat graag van je!