Skip to main content

Hoi mijn wifi is zeer slecht en onstabiel, heb alles wat de online tool vraagt en zegt gedaan, en die komt met de oplossing dat er een betaalde monteur langs moet komen.

Voor mijn gevoel ben ik onder valse beloften overgestapt van ziggo naar kpn. Kan ik nu mijn contract opzeggen omdat kpn niet doet wat.ze.beloofd hebben?

Ook het streamen via de box is erg slecht. Ik ben absoluut totaal ontevreden met wat kpn bied. De slechtste verbindingen EN service die men maar kan krijgen

Welk modem heb je en welke tv-decoder @Venneke en hoe zijn deze aan elkaar gekoppeld, bekabeld, draadloos en welke eventuele wifipunten gebruik je tussen modem en tv-decoder?

 


Heb volgens mij  modem v12, en een vierkant tvkastje, zijn met een ethernetkabel verbonden met elkaar


Ik kan in ieder geval niet wachten tot het jaar voorbij is, dan is het snel weg bij kpn en nooit meer terug.

Innen van de incasso gaat altijd zonder problemen, het leveren van de diensten op een juiste manier is bij kpn niet mogelijk.

 


Maar waarom laat je dan geen monteur komen? Als de fout bij kpn ligt betaal je niets als het door iets anders veroorzaakt wordt betaald je wel. Er zijn dik 2.5 miljoen huishoudens waar het goed werkt dus kan het bij jou ook.


Jammer dat je op dit moment niet tevreden bent met jouw overstap van Ziggo naar KPN, @Venneke. Ik ga ervan uit dat het ook bij jou goed kan werken. Maar waarschijnlijk moeten we daarvoor eerst wel jouw thuissituatie onder de loep nemen.

Je geeft aan dat de tv-ontvanger bekabeld is aangesloten. Heb je hiervoor de meegeleverde kabel gebruikt? Zo niet, wat voor kabel heb je dan gebruikt? Je kunt het beste een ethernetkabel van CAT5 of hoger gebruiken. Verder raad ik je aan om voor problemen met jouw tv-ontvanger dit stappenplan te doorlopen: Problemen & Storingen met TV. Hiermee kunnen de meeste problemen verholpen worden.

Dan jouw wifi verbinding: daarvoor was je inderdaad op de juiste plek bij de Wifi Manager. Maar als je ook problemen met jouw bekabelde internetverbinding ervaart, dan zou dit stappenplan beter zijn: Last van een internet storing of wifi problemen? Hiermee kan jouw verbinding op afstand worden uitgelezen en het modem eventueel een reset krijgen. Lukt het daarmee niet? Dan kan je het beste even telefonisch contact met ons opnemen via 0800 0402. Mijn collega kan je dan verder helpen bij het vinden van een oplossing!


Reageer