Skip to main content

Sinds zondag problemen.... wifi signaal totaal verdwenen. Geen tv op één  tv uit eindelijk deed hij na 8x alles resetten en opnieuw opstarten... één van de 2 wifi signalen is nog steeds weg, maar goed. 2 wifi versterkers er maar weer bij gekocht want blijk baar heb ik die nu in ene bij de 2 die ik al had nodig.  Nu ben ik al 4 uur bezig om 1 film opname te kijken. Loopt steeds vast en kan niet door spoelen. Alles alweer een paar keer  stekker er uit, opnieuw opstarten en zelfs gereset. Word hier gek van! HELP! 

 

Hallo @Lauracollens, welkom op het forum. 

Je hebt je vraag een aantal dagen geleden op het forum gesteld, heb je misschien inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice? Ik kan me voorstellen dat als je al een paar dagen met deze storing zit je daar niet gelukkig van wordt. 

Welke stappen heb jij inmiddels zelf al doorlopen? Welke Experiabox heb jij en heb jij bijzondere andere apparatuur? Op onze online servicepagina vind je een hoop stappenplannen die je kan doorlopen, ook kan je zelf je verbinding ut meten. 

 


Heb het opgelost door wifi versterkers erbij te kopen en het enige signaal nu te versterken. Alles er uitgehaald en gereset en weer één voor één aan te sluiten. Toen deed alles het weer. Alleen krijg ik af en toe nog even een storing ofzo wat dan  is de wifi overal even weg. Duurt heel kort en da  is alles er weer.