Skip to main content
Beantwoord

wifi en Tv vallen steeds uit

• February 4, 2021
  • 5 reacties
  • 123 keer bekeken

We hebben vorige week nieuwe kastjes gehad en monteur heeft in glasvezelkast dingen aangepast. Toch hebben wij elke dag nog steeds problemen. Tv die aangeeft dat er een storing is. Weer wachten en dan naar aantal minuten doet de tv het weer. Dus niet steeds opnieuw opstarten. Zaterdag huisgenoot die selectie moet doen voor uni, digitaal uiteraard. Dan kunnen we geen storingen hebben. Of wil de KPN op zijn geweten hebben, dat ze de toekomst van iemand verpesten door niet geleverde diensten, waar wij elke maand voor betalen, maar niet geleverd krijgen.

Ik ben benieuwd.

Beste antwoord door Denise van KPN

Hallo @Barendine, goed dat je contact opneemt. Wat ontzettend balen dat je problemen met jouw verbinding ervaart. Ik heb jouw verbinding doorgemeten en die ziet er goed uit. Mijn advies is daarom om het modem een reset te geven. Hiermee worden de instellingen terug gezet naar de fabrieksinstellingen. Dit kan in veel gevallen helpen problemen oplossen. Mocht je daarna toch nog problemen ervaren, zou ik dan jouw toestemming mogen om jouw verbinding in kaart te brengen? Omdat ik dan kan zien wat je hebt aangesloten, heb ik jouw toestemming nodig. Ik zie hiermee uiteraard niet wat je met jouw verbinding doet.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • February 4, 2021

Welk type modem heb? Wat gebeurt er met het modem als je uitval hebt? Start ie op of gaan er lampjes rood branden? Wat is er aangesloten op het modem? Heb je wifi versterkers? Gebruik je een switch? Gebruik je dit soort dingen? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 5, 2021

Vorige week is de monteur van KPN geweest. We hebben nieuwe kastjes gekregen, die ook door de monteur zijn aangesloten. Tevens heeft hij alles nagelopen: versterkers, router, etc. Dus alles moet goed aangesloten zijn. Bovendien is alles van de KPN.

Dus het kan niet aan de apparatuur liggen of het aansluiten. Ik vind het heel vervelend, daar wij wel iedere maand netjes betalen maar daarvoor niet de gevraagde diensten ontvangen. Ik heb vandaag verder geen tijd meer om te reageren. Spullen van mijn moeder verhuizen, die overleden is. Maar morgen, zaterdag 6 februari, moet wel de selectietoets (digitaal) gemaakt worden. Als dan de wifi uitvalt en de persoon daardoor niet door de selectie komt, zou dat meer dan vervelend zijn.

Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • February 10, 2021

Hallo @Barendine, goed dat je contact opneemt. Wat ontzettend balen dat je problemen met jouw verbinding ervaart. Ik heb jouw verbinding doorgemeten en die ziet er goed uit. Mijn advies is daarom om het modem een reset te geven. Hiermee worden de instellingen terug gezet naar de fabrieksinstellingen. Dit kan in veel gevallen helpen problemen oplossen. Mocht je daarna toch nog problemen ervaren, zou ik dan jouw toestemming mogen om jouw verbinding in kaart te brengen? Omdat ik dan kan zien wat je hebt aangesloten, heb ik jouw toestemming nodig. Ik zie hiermee uiteraard niet wat je met jouw verbinding doet.

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 16, 2021

Beste Denise,

Het modem resetten doen we op dit moment iedere dag. Daar er altijd wel een apparaat niet verbonden is met de wifi. Dus dat lost het probleem niet op. Voordat wij ons abonnement hebben geupdate en nu dus 20,00 per maand meer betalen om sneller te kunnen werken, is het waardeloos. We werken met 4 man thuis. Kan niet anders met de corona. 

Je mag de verbinding in kaart brengen als je dat wilt doen. Het kan ook nog aan de glasvezel liggen. De monteur heeft vorige keer in het kastje verderop iets verandert. Was de fout van KPN, dus geen kosten in rekening gebracht. 

TV die niet opstart of geen verbinding heeft. TV is ongeveer 8 weken oud. Geen verbinding op werklabtop, etc. 

groet,

Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20

Bedankt voor de toestemming. Ik zie dat je behoorlijk wat apparaten hebt aangesloten. Zou niet uit moeten maken, maar ik zie ook een aantal routers/switches die voor ons van onbekend merk. Het kan zijn dat één van deze apparaten roet in het eten gooit. Zou je eens willen testen hoe de verbinding is als je deze apparaten er tussenuit haalt?