Skip to main content

Ik loop tegen verschillende problemen aan sinds ik de Wifi Experia versterkers heb (de zwarte versterkers).

 

  1. Ik kan de wifi versterker niet tussen het modem en het tv-kastje plaatsen:
    Volgens de instructies moet ik het wifi kastje tussen het modem (Experia V10) en het tv-kastje kunnen plaatsen. Echter als ik dat doe geeft de tv een foutcode. Haal ik de versterker er dan weer tussenuit en steek de kabel rechtstreeks in het tv-kastje, dan werkt het wel.
  1. Ik kan geen internet via de kabel meer gebruiken:
    Sinds ik de wifi versterker aan het modem heb gekoppeld kan ik niet apart ook een ethernet kabel (een goed exemplaar dat ik bij het modem heb gekregen) in het modem steken en vervolgens direct in mijn laptop. Hij ziet dan wel de ethernetverbinding maar geeft vervolgens ook aan dat er geen internetverbinding is.

Ik heb al diverse dingen geprobeerd waaronder; het herstarten en resetten van het modem, de kabel naar de laptop via de wifi versterker laten lopen, laptop resetten en gecontroleerd of het met een firewall of dergelijke te maken heeft.

 

Hopelijk kan iemand me helpen, want de hulp via de MijnKPN app en de instructies bij de wifi versterkers helpen me niks verder en telefonisch is KPN veeeel te moeilijk te bereiken voor hulp.

Hallo @PJLJanssen , als je het wifipunt met een kabel gewoon eens rechtstreeks op het modem aansluit, gaan dan op een gegeven moment het linker lampje groen branden en het lampje er naast blauw?

Zo ja, dan werkt het wifipunt goed.

 

 


@PJLJanssen . Ben je hier al verder mee gekomen?