Skip to main content

Mijn wifi-extender is helemaal dood en ik kan geen manier vinden om het terug te melden op de website.
KPN heeft veel vertrouwen in het hardwareprobleem en daarom zijn er geen opties om het online te melden.
Vind het erg moeilijk om de klantenservice te bereiken via telefoon of chat.

Ik kijk uit naar een onmiddellijke reactie van het KPN-serviceteam.

Op de zwarte vierkante extender en de superwifi,s kunnen de lampjes worden uitgezet. Is het zeker dat zoiets dergelijks niet aan de hand is. Kan ook met de KPN thuis APP (android/apple) gecheckt worden wat de instellinge hiervan is.


Hallo @Nightswatch Welkom hier op het KPN forum! Hier kun je in gesprek gaan met onze community! Onze community bestaat uit onze klanten en mensen met interesse in onze diensten en producten. Onze community heeft heel veel kennis in huis en op bijna alle vragen kun je hier het antwoord vinden. Hoe duidelijker en gedetailleerder je beschrijft wat er aan de hand is, des te makkelijker wordt het voor forumleden om je te helpen. Zou je iets meer kunnen vertellen over wat er speelt en wat je hebt gedaan om het op te lossen? Als je rechtstreeks en persoonlijk contact wilt met een medewerker van KPN is dat natuurlijk ook mogelijk. In dat geval kun je bellen met de klantenservice (0800-0402) of een chat starten via de website. 

Â