Skip to main content

Op elk apparaat dat verbinding moet maken met de wifi krijg ik een foutmelding na een tijdje. Dit geldt voor in ieder geval twee telefoons en een laptop. Na "netwerk vergeten" en opnieuw aanmelden met het gewijzigde wachtwoord krijg ik meerdere malen de boodschap "foutief wachtwoord", bij aanhouden pakt hij hem daarna wel. Dit gaat goed voor een korte tijd, dan verbreekt de verbinding en schakelt de wifi uit net weer de foutmelding "foutief wachtwoord"

Daarna nogmaals wachtwoord opnieuw ingesteld met hetzelfde wachtwoord, maar het probleem houdt aan waardoor de telefoons ook steeds gedwongen overschakelen naar 4g i.p.v. aangesloten blijven op de wifi (automatisch aanmelden staat aan, dus dit is het ook niet).

Ik weet niet hoe ik dit nu op moet lossen en dat alleen omdat ik het oorspronkelijke wachtwoord niet meer kon vinden. Help?!

Als het gaat is staat onderaan de modem het wifi-wachtwoord.


Dus zeg jij terug wijzigen naar het origineel? Want hij is natuurlijk al aangepast nu


En heb je de wifi code ooit eens aangepast dan? Want als die code gereset is, dan moet je al je apparaten ook opnieuw instellen. 


Zie mijn eerste bericht... daar staat dit allemaal in.


En hoever staan die apparaten van de modem vandaan?

Heb je de modem al een reset gegeven?

 


Hi @J1107! Wil je nog laten weten welk modem je hebt? En of je wifi versterkers (van ons) hebt? 

Wil je daarnaast nog laten weten wat het antwoord is op de vraag van @AriënC?