Skip to main content

Hoi,

Altijd als ik videobel op wifi haper ik heel erg, ik krikg altijd te horen dat ik niet goed verstaanbaar ben omdat ik steeds vastloop. Hoe kan dit worden opgelost?

Groetjes

Goedemiddag @NBNB, welkom! Welke ExperiaBox heeft u? Als u geen V10 heeft, dan ondersteunt die geen 5,0 GHrtz. Dat zou het kunnen verklaren. Want de 2,4 is meestal al overbelast.


Hoi,

Altijd als ik videobel op wifi haper ik heel erg, ik krikg altijd te horen dat ik niet goed verstaanbaar ben omdat ik steeds vastloop. Hoe kan dit worden opgelost?

Groetjes

Uw laptop bekabeld aansluiten. 


Goedemiddag @NBNB, welkom! Welke ExperiaBox heeft u? Als u geen V10 heeft, dan ondersteunt die geen 5,0 GHrtz. Dat zou het kunnen verklaren. Want de 2,4 is meestal al overbelast.

De v10a en de KPN Box ondersteunen ook WiFi 5 GHz hoor. Doch echter vraag ik me af of dat de oplossing is.


Hallo @NBNB Speelt dit nog steeds? Gebeurt alleen op je eigen wifi, thuis, of ook als je op andere wifinetwerken zit? 


Hallo @NBNB Speelt dit nog steeds? Gebeurt alleen op je eigen wifi, thuis, of ook als je op andere wifinetwerken zit? 

Ja het gebeurt alleen als ik op mijn eigen wifi thuis zit


Hallo @NBNB Ok,. En gebeurt dit alleen met videobellen, of heb je problemen met wifi in het algemeen? Neem vooral dit algemene topic over wifi goed door. Er staand handige tips in en je vindt er onze wifi manager; een online tool die je helpt om je wifi te verbeteren. 


Reageer