Skip to main content

Hallo, 

Ik zit met een probleem namelijk dat ik op mijn pc opeens geen internet meer heb. Ik zat midden in een spel met m’n vrienden en toen opeens stopte de verbinding en kon ik niks meer online doen. Ik ben het hele internet afgestruind naar oplossingen maar niks werkte. Ik heb daarentegen wel gewoon internet op alle andere devices. Ik heb alleen de kans nog niet gehad om het modem aan en uit te zetten maar ik betwijfel of dat zou gaan werken. Weet iemand toevallig hoe ik dit probleem verhelp? 

 

je geeft niet aan wat je allemaal al gedaan hebt, dus wellicht dubbelop:

als eerste het KPN modem uit en aanzetten.

PC uit en aan zetten.

Wifi netwerk op je pc ‘vergeten’ en weer opnieuw verbinding maken.

In de Experia kijken of je het MAC adres van je pc tegenkomt bij Netwerk>Firewall en dan bv mac filtering. Het kan bv zijn dat iemand anders met toegang tot de experia je een ‘parental control’ heeft gegeven, als grapje bv ;-)


Hoi @Brajoe, welkom bij ons op het forum. Emiel heeft je al een aantal tips gegeven, heb je die inmiddels kunnen proberen? Is het daarmee gelukt? Als het niet gelukt, kan je er dan meer over vertellen zodat we mee kunnen denken? Vergeet niet dat wij niet zien wat jij ziet, wij weten alleen wat jij vertelt.