Skip to main content
Antwoord

Wifi in MijnKPN loopt rondje met KPN Thuis app

• May 14, 2025
  • 1 reactie
  • 73 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik ben erg benieuwd of en hoe dit probleem is opgelost bij u, ik heb hier vandaag de nieuwe experts box 12 geïnstalleerd en had hetzelfde probleem

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Denise van KPN

De KPN Thuis app gebruiken we bij de nieuwe software niet meer, ​@Simoneverspeek. Het is dan ook niet zo gek dat dit niet meer werkt. Maar de MijnKPN app zou in eerste instantie al niet moeten verwijzen naar de KPN Thuis app. Ik kijk graag of ik je hierbij kan helpen. Daarvoor heb ik wel wat gegevens van je nodig. Zou je je profiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je dit gedaan hebt?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

De KPN Thuis app gebruiken we bij de nieuwe software niet meer, ​@Simoneverspeek. Het is dan ook niet zo gek dat dit niet meer werkt. Maar de MijnKPN app zou in eerste instantie al niet moeten verwijzen naar de KPN Thuis app. Ik kijk graag of ik je hierbij kan helpen. Daarvoor heb ik wel wat gegevens van je nodig. Zou je je profiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je dit gedaan hebt?