Skip to main content

Beste KPN. 

Ik ben geregeld aan het al ruziën met de Experia box v9  Wifi Het probleem is dat de data over wifi en ethernet telkens wegvalt. Er is dan nog wel verbinding, maar er gaat geen data meer overheen (op onze telefoons komt er dan een uitroeptekentje naast het wifi-logo te staan). Het enige wat dan nog wel werkt, is de Interactieve TV. Heb al meerder malen de wifi manager gedaan via kpn en daar word gezegt dat alles goed is maar een filmpje streamen op de telefoon gaat vaak niet omdat de wifi dan weer wegvalt. Ik word hier een beetje moe van. Betaal toch voor de hoogste internetsnelheid die jullie kunnen bieden maar heb veel klachten hierover.

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

@Jhansen heeft u glasvezel? 


Inderdaa


Gebruikt u dit soort dingen? 

 


Nee ik gebruik niks anders dan de box

 


Heeft u de v9 al terug gezet naar fabrieksinstellingen?


Je zou je eerst eens moeten focussen op bekabeld internet. Dat moet eerst goed werken. Tv blijft wel werken zegt u? Deze is rechtstreeks bekabeld op de Experiabox aangesloten? Er zit niets tussen verder? Heeft u nog meer apparaten bekabeld aangesloten?


Tv blijft werken en deze zit rechtstreeks aangesloten op de experia box.

Zit niks tussen verder.

Voor de rest zijn alle poorten op de experia box aangesloten.

1 x tv beneden

1 x tv boven

1 x game console

1x kpn box voor tv ontvanger


@Jhansen speelt het probleem nog? Zo ja zou je dan je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kan ik je het snelst verder helpen. :relaxed:


Bewte bram. Het gebeurt nogsteeds regelmatig.jammer genoeg


Ik zie dat inderdaad de wifi manager gedaan is en daaruit een hardware oplossing is gekomen in de vorm van 2 wifi extenders. Heb je de mogelijkheid gehad om deze in ontvangst te nemen?


Beste bram,

Ik heb voor dit probleem ( nog) geen oplossing mogen ontvangen. Ik zou daar zeer blij mee zijn

 


Ik heb op basis van de metingen een hardware oplossing kunnen sturen. Je hebt een sms gekregen waarin de details staan. Laat je weten of hiermee het probleem is opgelost?


Beste bram. Ik heb de sms al mogen ontvangen. Er staat in dat ik de oude apparatuur in moet leveren? Wat voor apparatuur is dat? 

Dank voor de moeite alvast


Beste bram graag hoor ik nog van u omtrent de vraag hierboven?

 

Mvgr,

 


Ik heb na overleg met een collega besloten om eerst het modem te gaan vervangen. Wat er dus terug wordt gevraagd is het huidige V9 modem. Zou je hier kunnen laten weten hoe het resultaat is na deze wissel?


Oke. Ik hou het in de gaten en laat het weten hoe het is met het nieuwe modem.