Skip to main content

Hier helaas hetzelfde probleem. Vorige week overgestapt van tele2 naar kpn glasvezel, want tja dat is veel stabieler en sneller, aldus de verkoper. Helaas, niets is minder waar. Internet is trager en hapert constant. Inmiddels al 3x de wifi manager, de nieuwe wondertool uitgeprobeerd en die gaf eerste keer 97, 2e keer 64 en 3e keer 57 aan (bij een abonnement voor een snelheid van 200). En nu inmiddels een half uur bezig om te proberen in contact te komen met kpn 😔  Verder dan dit forum kom ik niet...je kan blijkbaar niet chatten mailen of bellen met de klantenservice?

 

Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt

Hi @Fari en welkom op het forum! Niet de bedoeling dat de wifi zo veel frustratie geeft. Is het nog gelukt om contact te krijgen? Je kunt met ons bellen via 0800-0402 doordeweeks tussen 8:00 - 18:00 en op zaterdagen tussen 8:00 - 17:00. Spreek in dat je wifi problemen hebt. Dan krijg je eerst een SMS bericht met hulplinkjes, als die niet helpen, opnieuw bellen. Dan krijg je vanzelf iemand aan de lijn! Chatten of mailen is inderdaad niet (meer) mogelijk. 

Mocht bellen niet lukken, hapert dan alleen de wifi, of hapert de bekabelde verbinding ook? Indien het alleen de wifi is, hapert die dan overal, of alleen op bepaalde plekken in huis? Ik hoor het graag! 


Hoi Sanne,

Dat nummer heb ik geprobeerd te bellen. En kreeg idd een link naar de online tool. Maar die heb ik inmiddels al tig keer geprobeerd, zonder resultaat. Wat betreft je vraag. Ik heb de indruk dat het overal hapert, want ook de smarttv verliest af en toe verbinding. Zie op de bodem dat wifi lampje af en toe knippert. Weet dat dat bij het internetlampje gebruikelijk is, maar hoort dat bij wifilampje ook?


Heb je nogmaals gebeld nadat je de link had ontvangen? De ‘telefoonrobot’ zou dan namelijk moeten weten dat je de link al gehad hebt, en pakt het dan verder door. Uiteindelijk zou je dan bij één van mijn collega's uit moeten komen. 

Mocht dat niet lukken, knippert het wifi lampje op je modem dan? Zo ja, dan betekent het knipperen van het wifi lampje dat er activiteit op het netwerk is. Met andere woorden, er is een apparaat met de wifi verbonden. Als er geen apparaat met de wifi verbonden is knippert het lampje niet. 

Heb je ook versterkers in huis, of gaat de wifi alleen via het modem? Je hebt de Wifi Manager dus al meerdere malen doorlopen, wat was het eindresultaat dat deze gaf, na de snelheidsmetingen en verbeteringen?Â