Skip to main content

mijn wifi valt iedere keer uit en heb een slechte wifi verbinding dat is iritand want mijn dochter moet online les volgen en wat ik niet snap omdat telford over is gegaan naar kpn mijn dochter heb dat ook gedaan maar zij kreeg 2 wifi versterkers waarom ik niet

Dat is knap irritant, @kornelis boer, een wegvallende wifi verbinding. Kun je ons van meer informatie voorzien zodat wij met je kunnen meedenken om dit beter te krijgen?

Van welk type modem maak je gebruik en waar staat het modem? Valt de wifi verbinding in huis overal weg of alleen in bepaalde delen van het huis?

We hebben een servicetool, Wifi Manager, waarmee jij de wifi verbinding kunt meten en verbeteren. De Wi-Fi Manager zou in principe uitkomst moeten bieden. Probeer een plek in huis te vinden waar de Wi-Fi echt minder is en probeer vanuit daar de Wi-Fi Manager te doorlopen. Je dient hem minimaal 2 x volledig te doorlopen. Wanneer er vervolgens een snelheid wordt gemeten die onder de 20 Mbit/s ligt, krijg je gratis KPN Experia Wi-Fi. Dit zijn versterkers die je bekabeld aan dient te sluiten en dit zorgt in de regel voor de gewenste verbetering. Ze nemen het Wi-Fi signaal van de Experia Box over en dit kan een goede oplossing zijn.

Ik hoor graag van je en ook wat de uitkomst van de Wifi Manager is!


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!