Skip to main content

Sinds 13 mei klant van kpn in onze nieuwbouwwoning. Maar wat een ellende de hele week ben ik al bezig met herstarten van het modem vanwege de slechte wifi. Nu heb ik tegen een aardig bedrag een superwifi punt aangeschaft met de hoop dat het beter wordt maar dit is dus niet wat ik had verwacht.

Bij nader inzien heb ik nu spijt om een abonnement te hebben afgesloten voor een jaar.

Hi @Astrid23 en welkom op het forum! Goed dat je hier een topic voor aanmaakt. 

Logisch dat je goede wifi wilt, dus ik ben benieuwd wat je allemaal gedaan hebt naast het herstarten van je modem. Heb je de Wifi Manager bijvoorbeeld ook al doorlopen?
Zo ja, wat gaf deze als eindresultaat? 

Neem ook alvast onze tips voor het oplossen van trage en wegvallende wifi door. Wellicht staat de oplossing daar ook al tussen. đŸ™‚


Alle mogelijke stappen die er zijn doorlopen meerdere malen. Zaterdag gebeld met klantenservice, vandaag komt er een monteur want de verbinding valt zelfs bedraad uit dus iets is er niet goed.


Dan is een monteur wel zo handig, dus top dat je gebeld hebt. Hoe is het monteursbezoek gegaan? Werkt alles nu weer goed? 


Jazeker het modem is vervangen de monteur heeft ook geadviseerd dat kpn ons het superwifi punt zou vergoeden vanwege een week lang geen diensten maar daar heeft de gesproken medewerker geen boodschap aan. Dus nu heb ik alsnog daarover een klacht ingediend omdat dat superwifi punt op aanraden van kpn is aangeschaft. We wachten af.


Dat liep minder soepel dan gehoopt, maar in elk geval fijn dat je weer goede wifi hebt! đŸ™‚ Hopelijk wordt de klacht snel afgehandeld. Laat het hier gerust weten als je nog vragen hebt. 

Mocht je in de toekomst nog andere vragen hebben, dan kun je hiervoor altijd een nieuw topic aanmaken!Â