Skip to main content

Ik heb een Hussel 100 abonnement, maar haal nauwelijks 20 als ik jullie test uitvoer. Op afstand worden vervolgens de instellingen van de Experia gewijzigd en vervolgens wordt slechts 9 gemeten. Iedere keer als ik test wordt er aangegeven dat er een probleem is en telkens wrden de instellingen van de Experia gewijzigd maar er verbetert niets

Welke Experiabox heeft u? Heeft u glasvezel? Meet u op een bekabeld aangesloten pc of laptop wel voldoende snelheid? 


Bedankt voor je reactie. Ik heb een v8. En ja we hebben glasvezel. Met een bekabelde laptop meet ik zelfs ruim boven 100.  Dat is dus wel goed


Ik zou het waarderen als KPN zelf ook reageert op deze vraag. Krijg namelijk geen contact op een andere manier (de server kan KPN zou overbelast zijn). Ik kan alleen een afspraak maken met een betaalde monteur, maar volgens mij moet KPN dit kostenloos oplossen.


Hoi @William tE. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat jouw wifi snelheid vaak niet boven de 20 uitkomt. Heb je de Wifi Manager al doorlopen? Zo ja, wat kwam daar uit als conclusie, een betaalde monteur? We hebben ook een topic waar nog meer tips staan om problemen met WiFi op te lossen. Zou je dit topic willen doorlezen?