Skip to main content

‘Ik+betaalde+€+75.50+voor+1gigabsec.+Ik+kreeg+echter+30-40+mbsec.+Dan+is+€+35+voldoende.+goed+voor+100+mbsec.Betaald+op+23+sept+j.l.’

 

 

Admin: opmaak

Binnen het forum kun je in gewoon Nederlands schrijven.

Hoeft niet in telegram-stijl, is wel zo duidelijk @wietsoos 


Ik betaalde € 57,50 aan KPN voor 1 Tb/sec. Ik kreeg echter slechts 30-40 MGB/sec. Ik heb dat veranderd in € 35,00; Dat is goed voor 100MGB/sec.

KPN klaagt! Ik betaal te weinig.

 

Admin: dubbele topic samengevoegd met je bestaande topic


Ik betaalde € 57,50 aan KPN voor 1 Tb/sec. Ik kreeg echter slechts 30-40 MGB/sec. Ik heb dat veranderd in € 35,00; Dat is goed voor 100MGB/sec.

Nu klaagt KPN. Ik betaal te weinig?


Hoe heeft u dat veranderd? In MijnKPN? Of bent u gewoon minder gaan betalen? 


Klachten kun je niet stellen.  Daar is geen algoritme voor. Cq. Betalingen versus speed internet.


Hallo @wietsoos je glasvezelabo kan 1Gbit/s zijn en niet 1Tbit/s, dat moet nog uitgevonden worden.

Die 30/40Mbit/s is waarschijnlijk draadloos gemeten, zinloos.

Een 100/100Mbit/s abo kost bij KPN €49 per maand en alleen €35 per maand voor nieuwe klanten de 1e 6 maanden, en dat ben jij niet.

 

 

 


Klachten kun je niet stellen.  Daar is geen algoritme voor. Cq. Betalingen versus speed internet.

Graag even in normaal Nederlands schrijven wat je bedoelt en wat je klacht is @wietsoos 

CC: @Nick83 


Dubbel : 

 


Je kunt automatische betalingen terugboeken. € 75,50  . . . . € 75,50  staat voor 1Tbyte/sec.

Als je maar 30 to 40 MGB/Sec krijgt. Dan boek je het bedrag toch terug! En betaal je vervolgens € 35,00.

€ 35,00 staat voor 100MGB/sec (Aanbieding van KPN voor beginners).

Dat heb ik gedaan. En nu zegt KPN. je bent ons nog € 22,50 verschuldigd!

m.v.g. W. Oosterbaan.


@wietsoos U betaald voor uw Hussel abonnement van 1Gb/ps dus € 57,50 en omdat u die snelheid niet haalt vind u € 35,00 voldoende.   

Met andere woorden; er is een probleem met uw snelheid, klopt dat?


Staat er ook bij waarom u dat verschuldigd bent?
Klinkt als een bedrag dat je betaald voor een goedkoop mobiel abonnement.
Dit komt niet overheen met een van onze internet abonnementen, als ik het goed heb.

Ter info: ik kan niet in uw gegevens kijken alleen de moderators op dit forum kunnen dat.


Hallo @wietsoos gewoon binnen MijnKPN je abo naar beneden bijstellen, dan ga je per de eerstvolgende factuurdatum minder betalen.

Zoals je het nu doet kom je in een incassotraject terecht, maar dat wil je zelf, want je weet natuurlijk zelf heel goed dat het op deze manier niet werkt.

Voor het feit dat je je snelheid niet haalt kun je een nieuw topic openen en daar duidelijk je vraag formuleren zodat men je kan helpen.

Succes.

 


Hoi @wietsoos, welkom op ons forum!
Als je maar een deel van je snelheid haalt is dat natuurlijk niet goed en moeten we daarnaar kijken!
Het terugboeken van het abonnementsgeld omdat je de snelheid niet haalt zal waarschijnlijk niet het gewenste effect hebben, zoals hierboven al wel genoemd wordt.

Als je wilt denken we graag even mee hoe we het probleem met je snelheid op kunnen lossen.
We hebben daar ook een handig topic over!

 

Als je hierover liever direct contact hebt met een medewerker kun je hierover ook altijd met ons bellen op ons gratis nummer 0800-0402.​​​​​​ Ook als je je abonnement aan wilt passen omdat je de beloofde snelheid niet haalt kun je dit het beste met hen bespreken.


Ik zal bellen, dank je voor deze “0800-0402” tip.


Ik heb gebeld met 0800-0402.

Contact is prima, alleen mijn microfoon is door KPN afgesloten. Ze horen mij niet en sluiten het contact!

Wat nu. Stuur me niet naar de KPN algoritmes (Service), dat lost niks op.


Als je wel contact hebt met mijn collega's ben je niet afgesloten, kun je het later nog eens proberen?