Skip to main content

Modem v12, 2 wifiversterkers. 

Op 2 Samsung telefoons perfecte snelheid 180.

Acer tablet, lenovo tablet en hp laptop slechte snelheid 38. 

Reeds 3 x contact met kpn, 3 x andere conclusies die niet werken. 

Graag advies wat te doen. 

Hoi @Snelheidwifi ,

Heb je de type nummers van die apparaten met de lage snelheid?Mogelijk hebben die alleen 2.4ghz.


Wij hebben

1 HP laptop

1 tablet Acer Iconia 10

1 tablet Lenovo E 19

Heeft u hier voldoende aan? 

Vr gr  


Ik vermoed dat de telefoons gebruik maken van de 5ghz band en de overige appartuur van de 2.4ghz band. De 2.4ghz band kan geen hoge snelheden aan.


Dank voor je reactie. Daar is denk ik niets aan te doen als opletten indien wij een nieuw apparaat kopen dat deze 5 ghz aankan. 

Vr.gr.


Dank voor je reactie. Daar is denk ik niets aan te doen als opletten indien wij een nieuw apparaat kopen dat deze 5 ghz aankan. 

Vr.gr.

Let er dan op dat deze 5Ghz tot en met de AC band aankunnen en niet alleen tot en met N, anders ga je er nog niet op vooruit.

 


Het hangt een beetje af van wat u er mee wilt doen. Bij normaal gebruik is 38 prima. Bent u echt een "downloadtijger" dan wordt het een ander verhaal. Laat u niet "gek" maken door snelheidscijfertjes.


Wij hebben

1 HP laptop

1 tablet Acer Iconia 10

1 tablet Lenovo E 19

Heeft u hier voldoende aan? 

Vr gr  

Alleen van de HP moet ik het nummer nog weten,Want er zijn vele HP laptops:)

De uitkomsten tot nu toe van mijn zoektocht:

Acer tablet:2.4GHZ B/G/N

Lenovo tablet: 2.4GHZ B/G/N

Doordat deze alleen 2.4ghz hebben is er vrij weinig te doen denk ik...Mogelijk de wifimanager maar ik denk niet dat dat echt helpt.


Dank voor je reactie. Daar is denk ik niets aan te doen als opletten indien wij een nieuw apparaat kopen dat deze 5 ghz aankan. 

Vr.gr.

 

You don’t necessarily have to buy new computers. You can buy Wi-Fi USB Adapters that go at 5 ghz, there are different kind at different prices that can handle various speed. However to go at 5 ghz they require USB 3.0 ports so you need to at least make sure you have those on your devices.