Skip to main content

Sinds een paar maanden heb ik een experia box v10a. De wifi kon aan- en uitgezet worden met een knop aan de zijkant. Die knop werkt niet meer. Er brandt ook geen lampje. En ik kan op mijn laptop de naam van de box niet in de lijst met mogelijke verbindingen vinden.

Is de box kapot?

Zou kunnen, maar ik zou eerst bekabeld inloggen om te kijken of de wifi daadwerkelijk aan of uit staat.

Dat het lampje links uit is, zou wel aangegeven dat hij uit staat.

 


En waar moet ik dan deze keer inloggen?


Hallo @CarlavandenBerg ,

Dat kan via Mijn modem.kpn.

Maar een reset(klik) zou dit ook moeten verhelpen.


Dank! Reset was effectief. Ik was al bang dat ik weer 8 uur kwijt zou zijn aan dat modem. Dat viel gelukkig mee.

Maar dat inlogscherm voor het modem was wel erg mysterieus. Ik ken daar geen naam/wachtwoord van, de naam was uitgegrijsd. Niet doorheen te komen. Dat was weer zo'n hobbel. Gelukkig hoefde ik hem -deze keer- niet te nemen.

Vriendelijke groet,

Carla

 

 


Mooi zo @CarlavandenBerg !


Dank! Reset was effectief. Ik was al bang dat ik weer 8 uur kwijt zou zijn aan dat modem. Dat viel gelukkig mee.

Maar dat inlogscherm voor het modem was wel erg mysterieus. Ik ken daar geen naam/wachtwoord van, de naam was uitgegrijsd. Niet doorheen te komen. Dat was weer zo'n hobbel. Gelukkig hoefde ik hem -deze keer- niet te nemen.

Vriendelijke groet,

Carla

 

 

De inloggegevens hiervan staan achterop het modem onder dat witte kaartje, mocht je het ooit nog nodig hebben :grinning: De (grijze) gebruikersnaam is een vast iets, deze is niet aan te passen/veranderen.