Skip to main content
Beantwoord

Wifi KPN is traag en onstabiel

• June 17, 2021
  • 2 reacties
  • 46 keer bekeken

Ik wil graag contact met een medewerker van kpn.

Mijn Wifi is traag en onstabiel ook dichtbij de router. Als ik de speed test doe dan is de uitkomst slecht.

Ik had gehoopt dat het zou verbeteren met de glasvezelaansluiting maar helaas.

Harde reset geeft geen resultaat.

Het is een V10 router.

Ik zou graag een nieuwe router toegestuurd willen krijgen.

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Beste antwoord door Denise van KPN

Hallo @Wilco4, welkom op ons forum! Balen zeg, dat je problemen met jouw wifi verbinding ervaart. Een nieuw modem gaat hier waarschijnlijk niet de oplossing zijn. Net als Nick83 zou ik je willen adviseren om Wifi Manager eens te proberen. Dit is dé manier om het beste uit jouw wifi verbinding te halen. De Wifi Manager zal je vragen een aantal metingen op verschillende locaties uit te voeren. Hierna komt deze met een passende oplossing. Voor het beste resultaat doorloop je de Wifi Manager twee keer. Haal je na de tweede keer nog steeds onder de 20 Mbps, dan krijg je van ons gratis Experia Wifi of een gratis wifi monteur aangeboden.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • June 17, 2021

Heeft u de WiFi manager al eens gedaan? 

Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • June 18, 2021

Hallo @Wilco4, welkom op ons forum! Balen zeg, dat je problemen met jouw wifi verbinding ervaart. Een nieuw modem gaat hier waarschijnlijk niet de oplossing zijn. Net als Nick83 zou ik je willen adviseren om Wifi Manager eens te proberen. Dit is dé manier om het beste uit jouw wifi verbinding te halen. De Wifi Manager zal je vragen een aantal metingen op verschillende locaties uit te voeren. Hierna komt deze met een passende oplossing. Voor het beste resultaat doorloop je de Wifi Manager twee keer. Haal je na de tweede keer nog steeds onder de 20 Mbps, dan krijg je van ons gratis Experia Wifi of een gratis wifi monteur aangeboden.