Skip to main content

Geachte KPN

 

ik lees dat als je mindergoede wifi hebt je een aanbieding kan krijgen voor 2 superwifi points voor 59 euro en dat je als je alle stappen doorloopt van de wifi manager deze aanbieding zou kunnen aankiezen, dit is helaas niet het geval, ik krijg alleen de optie voor een monteur en die kan ze meenemen maar voor een veel hoger bedrag en andere optie is bellen.

De optie van bestellen SuperWiFi is er helaas niet.

ps de WiFi manager heeft wel alles doorlopen en ook modem reset gedaan en dit geeft een verslechterd resultaat.

vr gr Wim



Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Hallo @Flame , dan heeft de wifi-manager vastgesteld dat alléén het toesturen van 2 super wifi's geen oplossing is en dat een monteur de zaak verder moet onderzoeken en misschien wel tot de conclusie komt dat met een bepaalde instellingsverandering je veel beter wifi hebt en geen extra kosten voor superwifi's hoeft te maken.

 


Er valt niets meer in te stellen op het modem wat een verbetering kan brengen., kanalen zijn allemaal al geprobeerd

de afstand is gewoon te groot en modem zit op centrale plaats in het huis waar ook alle kabels samen komen dus verplaatsen helpt ook niet 

tevens het probleem dat als de monteur komt en constateert dat de superwifi nodig is dan kost het veel meer als die 59 euro 

is er geen optie dat ik gewoon 2 opgestuurd krijg voor die 59 euro en deze gewoon op de kabels boven aansluit zodat ik ook daar wifi bereik heb ?

 

Vr gr Wim 


Het is juist zo dat de monteur ze voor 59 kan verkopen. Dat is de monteur actie als hij op bezoek is.
Op de webshop zijn duurder.


Ik krijg ook geen aanbod om mijn modem te vervangen (v9) in de wifi manager, via support lijn is dat het eerste wat gemeld wordt te doen. Hopelijk is met een nieuw modem het beter,… maar mijn vertrouwen in de wifi manager is erg beperkt.


Dit aanbod is trouwens nu weer 39.50 voor de SWP2.0


Klopt en vreemd genoeg kreeg ik het aanbod niet toen ik mijn v9 modem had en wel met mijn v12 modem nu.


Klopt en vreemd genoeg kreeg ik het aanbod niet toen ik mijn v9 modem had en wel met mijn v12 modem nu.

Dat komt omdat de versterkers kunnen samenwerken met de KPNBox12 en niet met de EXperia V9.

Ze vormen als het het ware een drie-eenheid.