Skip to main content

Sinds een aantal weken werd de Wifi traag en dat is nou net met het thuiswerken een probleem. Na contact met een medewerker moet ik eerst de Wifimanager laten draaien om zo het probleem te achterhalen. Echter blijft hij nu eindeloos draaien bij het verbeteren van de instellingen van Experia Box. Ik ben er nu echt klaar mee., We zaten bij Telfort en nooit problemen en sinds we over zijn gegaan naar KPN stapelen de problemen en onvrede zich op. Graag wil ik iemand die mij mee helpt om weer gewoon goed internet te hebben via de Wifi (we hebben immers daarom voor glasvezel gekozen).

Hallo @Korten , even 2 dingen recht zetten:

  1. de migratie van TFT naar KPN is puur administratief en kan dus niet de oorzaak zijn van jouw wifi problemen.
  2.  Dat je glasvezel gebruikt i.p.v. koper staat los van het wifi gebruik.

Voor de wifimanager sta je dan misschien te ver weg van een wifipunt en kan dan geen goede verbinding maken om e,e,a, aan te passen.

Ik heb de wifi-manager ook al diverse malen geprobeerd en een keer het systeem aan laten passen door de wifi-manager, ik viel van de regen in de drup en moest naderhand zelf van alles weer handmatig goed zetten, dus de wifi-manager is niet zaligmakend.

 


Is het eindelijk gelukt na 4 pogingen geeft hij aan dat ik nog steeds geen goede Wifi heb (ook niet na het instellen). Krijg ik nu de mogelijkheid om extra wifiversterkers te kopen of gratis (bedraad). Ik vind dit echt heel bijzonder.. Echt nooit geen problemen en nu ineens wel. Snap er niets meer van.. En ben dus ook echt niet blij met de “oplossing". Iemand ervaring hoe dan nu verder?

 


Hallo @Korten als je de wifi-manager nu wel kunt draaien komt daar een conclusie uit en die kun je opvolgen of negeren.

 


Een keuze maken die  bij je past.Â