Skip to main content

Hoi, sinds een aantal dagen lukt het me niet om het programma van de wifi manager te doorlopen. Op de PC geeft hij aan dat er geen internet verbinding is. Als ik vervolgens verder gaat (we zien een probleem met internet) dan geeft hij aan "KPN verbinding werkt correct maar er is een probleem bij jou thuis". Vreemd genoeg geeft hij bij netwerk wijkcentrale een rood kruisje aan en bij Thuis KPN box v12 een groen vinkje. Je zou dus eerder zeggen dat de wijkcentrale niet goed werkt en de KPN box v12 wel goed is. Als ik vervolgens nog verder gaat en ik het NT kastje van het stroom af heb gehaald en opnieuw hebt opgestart en vijf minuten wachten haalt ook dat niets uit. Ook het veelvuldig opnieuw opstarten (en resetten) van de modem brengt geen oplossing. Wat heb ik nog voor mogelijkheden om dit op te lossen?  

 


Is er dan echt niemand in dit forum die een oplossing weet? 😪


Hoi @KPNdrama . Is er ook een directe oorzaak waarom jij de wifi manager doorloopt? Wat is er precies met je verbinding aan de hand? Kun je daar over uitwijden?

En ik begrijp dat de wifi manager het eerder wel deed? En nu plotseling niet? 


De verbinding van zowel de wifi, TV en bedraad internet vertoond de laatste tijd nogal kuren. Ik heb dit proberen op te lossen met een reset van de modem maar het probleem blijft. Ik dacht met de wifi manager iets op te lossen, maar dat heeft alleen maar averechts gewerkt. Nog slechter TV ontvangst (blijft hangen) en de wifi punten die te pas en te onpas eruit worden gegooid (rood lampje of blauw lampje). Na weer opnieuw verbinden is dat maar van tijdelijke aard, meerdere keren per dag kun je de handel opnieuw verbinden (voor zolang het duurt). Terugzetten naar fabrieksinstellingen van de modem lukt zelfs niet meer.


Een vaak voorkomend issue met de MijnKPN omgeving is dat het klantnummer in de loop der tijd is aangepast of dat er meerdere klantnummers gekoppeld zijn.

Kun je controleren of het gekoppelde product (je vaste diensten) gekoppeld zijn met het juiste, meest recente klantnummer? 


Geen idee of er oude gegevens/klantnummer wordt gebruikt. Het enige klantnummer dat bij ons bekend is, is het klantnummer dat er nu gebruikt wordt. Er staat nu een sim only abonnement, en een alles in 1 abonnement (tv, internet & telefonie) in mijn KPN.


@KPNdrama  Het klantnummer dat in jouw forum profiel staat klopt niet.  Is dat een typefout? 


Het was ons klantnummer, maar blijkbaar is dat inmiddels aangepast door KPN 🥱


Een vaak voorkomend issue met de MijnKPN omgeving is dat het klantnummer in de loop der tijd is aangepast of dat er meerdere klantnummers gekoppeld zijn.

Kun je controleren of het gekoppelde product (je vaste diensten) gekoppeld zijn met het juiste, meest recente klantnummer? 

En als je nu het juiste klantnummer koppelt? Werkt het dan allemaal wel ?Â