Skip to main content

Ik krijg al weken dit antwoord of een aanbieding die duurder is dan van anderen, boven de 100 euro. En dat voor iets wat KPN niet levert, gewoon WiFi in huis en niet voor gamen etc.

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Beste @Schimpie1508, welkom! Wat jammer om te lezen dat je deze klachten ervaart! Je zou geen verschil moeten merken. Wel is het natuurlijk zo dat er steeds meer Wifi apparaten overal komen en het dus mogelijk is dat het moeilijker wordt om een stabiele verbinding te houden met allen maar een Experia Box. Welke Experia Box heb jij? En heb je de Wifi Manager al eens doorgenomen? Daar kwamen de Super Wifi punten uit? Je kunt ook ons topic voor het verbeteren van wegvallende en trage wifi eens doornemen, wellicht haal je daar nog iets uit. 

Wat ervaar jij dan precies? En merk je ook problemen met je bekabelde verbinding?

Zo is het bij mij ook, en kpn verkoop je een duur mash systeem. En de Wi-Fi manager werkt al tijden niet, zou aan mijn telefoon/internet liggen 

 

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst


Hoi @Bert Kruispunt . Een oorzaak zou kunnen zijn dat er nog een oud klantnummer in jouw KPN id gekoppeld is.

Je kunt  overwegen om een nieuw KPN id te maken. (dus niet inloggen met je bestaand maar nieuwe KPN id en daarin alleen je bestaande klantnummers koppelen)  Dat lost het meestal op.

 

Nog geen account?

Maak in 2 minuten een KPN ID aan. Dat is jouw persoonlijke account.

E-mailadres naar keuze

 

https://inloggen.kpn.com/


Inloggen en WiFi manager doorlopen is gelukt, dus na jaren gewoon goed gaan moet je nu opnieuw inloggen omdat het Telfort was.

Na doorlopen manager krijg je als bericht; koop maar twee versterkers voor minimaal 99 euro, en dat terwijl het in het verleden altijd goed ging met wat ik had.

KPN denkt zeker dat ik gek ben, ik ga wel op zoek naar een provider die wel levert wat je gekocht heb.

 

Maar bedankt voor de tip om opnieuw in te loggen met een nieuwe mail adres.