Skip to main content
Beantwoord

WiFi manager doet het bij mij niet. Ik probeer het al twee weken elke dag en dan krijg ik dit. Wat nu?

• August 26, 2022
  • 4 reacties
  • 41 keer bekeken

WiFi amateur doet het bij mij niet, ik probeer het al twee weken elke dag en dan krijg ik dit. Wat nu?

Beste antwoord door Jan van KPN

Goedemorgen @Hans verloop en welkom hier op ons forum :)

Deze melding kan verschijnen als er meerdere vaste producten aan je KPN ID zijn gekoppeld. Om zoveel mogelijk zaken uit te sluiten; wat gebeurt er als je de wifi manager eens in een andere browser of op een ander apparaat probeert te doorlopen? Krijg je dan deze zelfde melding te zien?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 31, 2022

Goedemorgen @Hans verloop en welkom hier op ons forum :)

Deze melding kan verschijnen als er meerdere vaste producten aan je KPN ID zijn gekoppeld. Om zoveel mogelijk zaken uit te sluiten; wat gebeurt er als je de wifi manager eens in een andere browser of op een ander apparaat probeert te doorlopen? Krijg je dan deze zelfde melding te zien?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 31, 2022

Ik krijg op mijn telefoon, met Chrome precies dezelfde melding en op mijn iPad met Safari dus ook. Wat nu?

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • September 7, 2022

Ik krijg op mijn telefoon, met Chrome precies dezelfde melding en op mijn iPad met Safari dus ook. Wat nu?

Hoi @Hans verloop, zou jij je forumprofiel voor me in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Dan ga ik kijken of ik dit probleem achter de schermen voor je op kan lossen zodat je gebruik kunt maken van de wifi manager!

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • September 19, 2022

Hoi @Hans verloop, ik heb helaas niks meer van je gehoord maar maak hier alsnog graag werk van! Laat je me weten of je mijn hulp hierbij nog nodig hebt?