Skip to main content

Ik heb een paar uur geleden gebeld met de klantenservice. Mij werd geadviseerd om de wifi manager te gebruiken. Nu is het zo dat wifi manager het helemaal niet doet op het moment. Ik krijg de hele tijd deze foutmelding (zie hieronder). Ik heb al op meerdere apparaten geprobeerd net zoals dat ik de hele tijd naast de modem/router stond. Wat moet ik nu doen? 

 

Goedenavond @hallo003, welkom! U kunt het volgende doen: Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators.

Ze pakken uw topic vanzelf op, kan wel even duren.


Hier precies hetzelfde. Ik heb de KPN Wifi Manager geprobeerd op 3 verschillende apparaten. Ik sta naast de modem, krijgtoch telkens ook bovenstaande foutmelding.


Goedemiddag @Mr. Bos, welkom! U kunt ook het volgende doen: Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Het kan wel even duren eer ze aan uw vraag toekomen.


Goedemorgen @hallo003 en @Mr. Bos, dank voor de signalen. We hebben afgelopen weekend  problemen met de WiFi manager gehad, waardoor je deze foutmelding te zien kon krijgen. Excuus voor het ongemak. De storing is opgelost en de WiFi manager werkt weer, dus je kunt deze weer gebruiken! Mocht een van jullie toch iets opmerken of als er vragen zijn, laat het dan gerust weten.