Skip to main content

wifi manager mijn reed die doet het ook niet vraag me echt af wat kpn hier aan gaat doen
gister alles samen meet een kpn medewerker 1,5 uur telefonisch alle stappen doorgenomen zonder maar enig resultaat.

krijg je als oplossing om alles mee te nemen naar de winkel om het daar te laten testen alsof ik niks anders te doen hebt.

Admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic
 

Hoi @Herco . Welkom op het forum.

Wat is precies het probleem ? Dat is me namelijk nog niet helemaal duidelijk. Kun je beschrijven wat er mis is?


Wat er mis is vraagt u.

Ik heb een v12 modem en 1gb als internet bundel maar op de eerste verdieping haal maar 30md download snelheid ondanks de experia wifi versterkers. En op zolder is dit nog minder.

 

Met de wifi manager wou ik kijken wat hier het probleem van is maar als ik die start krijg ik de melding dat mijn internet niet gereed is voor de wifi manager.

Ondanks de hulp van een medewerker en 1,5 telefonisch contact is het probleem niet verholpen.

Vandaag in de winkel maar 2 super wifi punten besteld in de hoop dat dit de oplossing is.

 

Dus wat is het probleem ik moet extra kosten maken voor iets wat kpn niet kan oplossen 


Begrijp ik het goed dat je nu twee bekabelde experia wifi's hebt? De zwarte vierkanten?


Ja dat klopt

 


En heb je die al gereset? Welke lampjes branden er?


Jahoor daar gaan we weer heb je dit heb je dat heb je zus heb je zo al gedaan.

Wat is jullie probleem met lezen.

We hebben alles al getest van tot z met harde reset en al maar het werk gewoon niet.

Laat ik nou net niet horen bij die mensen van of je stopt de stekker erin. Nee de experia wifi spreekt gewoon een andere taal als het modem want met mijn oude experia v8 hadden we dit probleem niet.

 

Maar goed jullie kunnen mijn probleem niet oplossen dus laten we deze vraag maar sluiten


Ik ben geen medewerker maar gewoon een helpende klant. Zo werkt een forum.  Klanten helpen klanten en als we er niet uitkomen dan komt er na een paar dagen een moderater langs. En omdat ik ook die experia wifi's heb was mijn interesse gewekt. Maar goed blijkbaar ben je daar niet van gediend. Succes dan.


Wat er mis is vraagt u.

Ik heb een v12 modem en 1gb als internet bundel maar op de eerste verdieping haal maar 30md download snelheid ondanks de experia wifi versterkers. En op zolder is dit nog minder.

 

Met de wifi manager wou ik kijken wat hier het probleem van is maar als ik die start krijg ik de melding dat mijn internet niet gereed is voor de wifi manager.

Ondanks de hulp van een medewerker en 1,5 telefonisch contact is het probleem niet verholpen.

Vandaag in de winkel maar 2 super wifi punten besteld in de hoop dat dit de oplossing is.

 

Dus wat is het probleem ik moet extra kosten maken voor iets wat kpn niet kan oplossen 


Hallo @Herco ,

De oorzaak is inderdaad het modem V12. Prima modem, maar de WiFi rijkt minder ver. 
 

De oplossing zal inderdaad SuperWifi zijn. Ik heb sinds enkele maanden ook een V12 en ook bij mij bleek SuperWifi (twee extra punten) noodzakelijk. 
 

En ja, daar moet je zelf voor betalen. Ik snap dat je dat liever anders zou willen zien. 
 

Succes met de installatie van SuperWifi! 👍


Ik ben geen medewerker maar gewoon een helpende klant. Zo werkt een forum.  Klanten helpen klanten en als we er niet uitkomen dan komt er na een paar dagen een moderater langs. En omdat ik ook die experia wifi's heb was mijn interesse gewekt. Maar goed blijkbaar ben je daar niet van gediend. Succes dan.

Beste Joep het is ook niet persoonlijk bedoeld.

Maar de frustratie zit hoog omdat kpn hier niet passend op reageert. Door zelf in de winkel het verhaal van een andere taal te benoemen betreft de experia wifi kreeg ik de super wifi met korting