Skip to main content

Goedemiddag,

Een maand terug is de stroom er 2 x uitgesprongen, waardoor wifi erg slecht is geworden.

Voorheen geen problemen en nergens last van. Als ik WIFI manager uitvoer lijk de snelheid hoog en goed te zijn, maar toch hebben de apparaten problemen met de wifi die telkens weg valt.

Video's die haperen, telefoontjes die kraken en wegvallen. Werken thuis is ook best lastig als telkens de wifi slecht is en alles lang moet draaien. Wat kan ik hier nu mee doen, via de helpdesk geven ze aan resetten, maar dat heb ik al meerdere keren gedaan ook met alles eruit halen, resetten onderop met naald en dan de wifi punten gereset en dan weer 1 voor 1 inpluggen. 

Netflix werkt op de 2e verdieping ook niet meer krijg melding nw 1 19 en zou dan helemaal geen verbinding hebben.

Hoi @Epcvanmourik, de snelheid die je via Wifi meet en dat het netwerk wegvalt zijn verschillende dingen. Dat klinkt meer als het bereik of de signaalsterkte van het Wifi netwerk dan de snelheid. 

Resetten kan daarbij inderdaad helpen, maar dat heeft het in jouw situatie nog niet gedaan. In de Kennisbank hebben we een artikel over het verbeteren van je netwerk: 

 


Reageer