Skip to main content

Ik heb tevens hetzelfde probleem met de Wifi Manager, krijg deze melding:

Het inloggen is mislukt

De ingevoerde gegevens komen niet overeen met de gegevens die bij ons bekend zijn. Mogelijke oorzaken kunnen zijn:

  • De gegevens zijn bij ons onbekend
  • De gegevens zijn verkeerd ingevuld
  • Je bent niet verbonden met je eigen netwerk

Klik op ‘Opnieuw’ om je gegevens opnieuw in te voeren.

Kanalen zijn gewijzigd, modem gereset, bekabeld gaat het wel goed, lijn is doorgemeten heb glas. 

 

Uiteraard gebeld, gechat, hier geeft een medewerker gewoon aan dat hij het niet meer weet! Daar heb je gewoon te weinig aan. Iemand nog ideetjes?

KPN medewerker: Ik vind het heel stom om te zeggen maar ik kan momenteel eigenlijk niets doen. De wifi manager zou een uitkomst bieden maar dat kan dus niet zo lang die niet werkt. Anders had ik hier nog een monteur kunnen sturen maar ook dat is geen optie momentel wegens de corona crisis. Mijn collega's hebben al resets en andere werkzaameden uitgevoerd dus het komt er eigenlijk op neer dat ik geen andere opties meer heb
Ik: Dat is wel heel vervelend inderdaad

@Shei79 Welkom op het KPN Forum. Dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn en ik kijk graag nog even of wij een oplossing kunnen vinden. Het klopt inderdaad dat het takenpakket van de monteurs nu door de stand van zaken in de wereld is gewijzigd en dat beperkt onze opties enigszins. Op welk platform en via welke browser probeer je op dit moment de Wifi Manager te benaderen? Heb je een werkend KPN ID en heb je ook al even een andere browser getest? 

 

Zou je kunnen toelichten welke problemen je exact ervaart met de Wifi. Is dat op een specifieke locatie in huis en is het signaal dan traag of instabiel. Zou je ook voor mij nog even jouw profiel kunnen invullen? Dan kan ik even meekijken! 


Heel fijn Remco dat je wel serieus antwoord, helaas heb ik al 3 collega’s gesproken welke mij niet nader konden helpen.

Gebruik Windows 10, heb het geprobeerd onder Chrome, Microsoft Edge heb het tevens op mijn mobiel, Samsung S10+, laatste Androide versie, Mobiele data uitgeschakeld. Ik heb tevens een werkend KPNID, als ik inlog met mijn ID kan ik mijn facturen zien etc. 

Jouw collega hebben inderdaad al geheel meegekeken, zie hier het antwoord van uw collega op de chat, heb de naam weggehaald, is niet zo netjes:

KPN medewerker: Ik vind het heel stom om te zeggen maar ik kan momenteel eigenlijk niets doen. De wifi manager zou een uitkomst bieden maar dat kan dus niet zo lang die niet werkt. Anders had ik hier nog een monteur kunnen sturen maar ook dat is geen optie momentel wegens de corona crisis. Mijn collega's hebben al resets en andere werkzaameden uitgevoerd dus het komt er eigenlijk op neer dat ik geen andere opties meer heb

Dit is wat een 2de KPN medewerker zegt, echteraf heeft zijn “handeling” ook niet gewerkt. Begrijp niet wat een nieuw signaal doorvoeren toevoegt aan het laten werken van een Wifi manager applicatie.

KPN medewerker 2: Ik probeer nu een nieuw signaal door te voeren
Ik: Bedoelt u het kanaal te wijzigen?
KPN medewerker 2: Over maximaal 30 minuten zou wifi manager weer moeten werken zowel op mobiel als pc/;aptop
Ik: oohh fijnnnn
Ik: echt waar!!
Ik: dat is geweldig nieuws


Onderstaande melding krijg ik als ik probeer in te loggen met Wifi Manager

Het inloggen is mislukt

De ingevoerde gegevens komen niet overeen met de gegevens die bij ons bekend zijn. Mogelijke oorzaken kunnen zijn:

  • De gegevens zijn bij ons onbekend
  • De gegevens zijn verkeerd ingevuld
  • Je bent niet verbonden met je eigen netwerk

OK dit is vreemd. Ik heb hem voor de zekerheid zelf ook even getest bij mij thuis en hij werkt hier op alle platformen. Even voor de zekerheid: jouw KPN ID is aan het thuis abonnement gekoppeld? Zou je anders binnen MijnKPN het thuis abonnement kunnen ontkoppelen en dan opnieuw kunnen aanmelden binnen MijnKPN? Zou je dan de Wifi Manger opnieuw kunnen testen? 


@Shei79 Is het nog gelukt? post gerust nog even een bericht als ik nog iets voor je kan betekenen! 


Dag Remco,

Dit heb ik inmiddels voor de 2de keer gedaan, een andere collega stelde dit ook al voor, echter mocht dit niet baten.  Kan nog steeds de Wifi manager helaas niet gebruiken.

 

Mijn KPN ID is gewoon aan mijn thuis producten gekoppeld, kan mijn facturen etc zien, tevens ben ik ook gewoon verbonden met Wifi, een KPN monteur (buurman) heeft het tevens bevestigd

Nog andere tips,


Met vriendelijke groeten,

Sheila

 


Excuses voor de late reactie @Shei79. Ik neem aan dat je dit probleem nog steeds ervaart? Ik kan het niet direct verklaren, maar kijk graag wat ik kan doen. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Je hebt dus problemen met de wifi. Is het traag? Hoe traag? Is het in specifieke ruimtes waar je de problemen ervaart?


Beste Paul,

Ik heb het probleem inderdaad nog steeds, tevens heb ik mijn gegevens aangevuld. 

Alles is al geprobeerd door jouw collega, kanalen wijzigen van de modem, gereset etc


Met vriendelijke groeten,


Beste Paul,

Ik heb het probleem inderdaad nog steeds, tevens heb ik mijn gegevens aangevuld. 

Alles is al geprobeerd door jouw collega, kanalen wijzigen van de modem, gereset etc


Met vriendelijke groeten,

Helder. Er is een reden dat je de Wifi Manager wil gebruiken lijkt mij. Je ervaart problemen met de WiFi? Mij lijkt het dan beter/efficiënter om ons daar op te richten op dit moment en even die Wifi Manager te vergeten. Mee eens? 

Zo ja, dan kunnen we kijken of een Wifi versterken bijvoorbeeld de oplossing kan zijn. Welk probleem ervaar je precies? Afgezien van de Wifi Manager natuurlijk.


Reageer