Skip to main content

Hallo,

Deze melding krijg ik al weken en dit gaat zichzelf niet oplossen "

Oeps

Er gaat iets fout bij het ophalen van de gegevens van je thuis abonnement, probeer het later nog eens.

 

ik ervaar veel WiFi problemen en wil zodoende wat automatische tests laten doen door de app of online. Zodra ik dit wil doen komt steeds weer dezelfde melding. Ik wordt het zo onderhand behoorlijk zat. Dus graag zou ik dit opgelost zien. 

Hoi @Kpnvin, welkom. 

Dat gaat inderdaad niet goed. Maar hoe kan dat? Maakt het nog uit welke browser je probeert? Of speelt het op meerdere apparaten? Tablet, telefoon, laptop?  

Verder werkt Mijn KPN etc. wel allemaal goed? 


Hallo Bart,

Ik ben er gisteren achter gekomen dat ik 2 huisadressen aangemaakt had. 1x leeg 1x met hé juiste adres. Hierdoor kon ik de WiFi manager wel gebruiken. 

Zodoende kwam ik er achter dat mijn WiFi zo slecht.is dat ik de test niet kan voltooien. Ik heb een huis met 3 verdiepingen waarbij het modem op de 2de verdieping staat. Heb jij een oplossing om dit te verbeteren?

Mvg Vincent


Sowieso mag de verbinding niet worden verbroken met de wifimanager.  Als er een plek in huis is waar de snelheid lager is dan 20 hoef je natuurlijk niet meer verder te gaan. Dus is de snelheid op de eerste verdieping onder de 20 dan vul je in 1 etage. Op zolder heb je dan niks meer te zoeken :wink:. De uitkomst is dan bijna altijd dat je 2 experia wifi's gratis.  Die moeten overigens wel bekabeld aangesloten worden op het modem. 


Beste Joep,

Als dat er voor zorgt dat alles naar wens werkt,dan is dat prima.


Fijn dat het nu gelukt is. En yes, de Experia Wifi zal zeker voor verbetering zorgen. Daarvoor moet je wel de Wifi manager doorlopen. En dan wel op de plekken blijven waar nog verbinding is zoals aangegeven. Hoor graag of het gelukt is.


Nu ik eindelijk de test kan doen krijg ik de melding "socketfout" bij het meten van de snelheid.  


Heb je het nog eens geprobeerd? En ook op een ander apparaat?