Skip to main content

ik heb al een aantal keren telefonisch contact gehad met jullie service desk over onderstaand probleem.

Vervolgens heb ik een link gekregen naar de wifimanager en wanneer ik op een andere browser zou inloggen zou het moeten werken (IE, safari, chrome, firefox). Deze heb ik allemaal geprobeerd (ook verschillende telefoons en via de app).

 

Echter ik krijg nog steeds onderstaande melding:

Het inloggen is mislukt

De ingevoerde gegevens komen niet overeen met de gegevens die bij ons bekend zijn. Mogelijke oorzaken kunnen zijn:

  • De gegevens zijn bij ons onbekend
  • De gegevens zijn verkeerd ingevuld
  • Je bent niet verbonden met je eigen netwerk

Klik op ‘Opnieuw’ om je gegevens opnieuw in te voeren.

 

Wanneer ik de laatste 3 cijfers van mijn bankrekening invoer werkt het ook niet.Deze herkent hij niet! en betaal toch netjes iedere maand ;)

 

graag zou ik ook boven WIFI willen hebben en middels deze app/ wifi verbeteren/manager het instellen.

 

Graag uw hulp!!!!!

mvgr Tom

Geen reacties? Wat kan ik nog meer doen al 3x over gebeld en nu een bericht op het forum. Zonder resultaat. Help


Nou dit is wel een bijzonder iets waar de forumleden niets mee kunnen.. Je zal dus even moeten wachten op een moderator. De wachttijd is op dit moment 6 dagen. Als u in mijnkpn kijkt kloppen de gegevens dan wel met wat u opgeeft. Dat u bijvoorbeeld per abuis niet het verkeerde rekeningnummer gebruikt?


Hoi Joep,

 

dank je voor jouw reactie. Ja hier heb ik ingekeken en telefonisch ook met de helpdesk geverifieerd. Ik zit met mijn telefoon ook op de WiFi.

Dus tja…. ik wacht op de moderator! Hopelijk kan hij/zij iets bedenken!

 

mvgr Tom 


Hallo @TomWienk1977, welkom op ons forum!

Ik begrijp dat je de Wifi Manager graag wilt doorlopen, maar dat het niet lukt om in te loggen. Als ik dit zo lees, lijkt het erop dat je met het verkeerde KPN ID inlogt. Om gebruik te kunnen maken van de Wifi Manager moet je inloggen met het KPN ID waaraan jouw Thuis product is gekoppeld. Als je inlogt met de juiste KPN ID, dan ligt het probleem ergens anders. Om het probleem te achterhalen, heb ik een aantal vragen voor je:

  • Lukt het wel om in te loggen op de Wifi Manager als je mobiele data op jouw telefoon helemaal uitschakelt?
  • Maak je misschien gebruik van een VPN?
  • Heb je een laptop of computer? En lukt het wel om hierop in te loggen op de Wifi Manager?

Kun je ook je profiel aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Geef hier even een seintje wanneer je dit gedaan hebt, dan kan ik kijken hoe ik je verder kan helpen.


Hoi Denise,

Ik heb mobiele data uitgeschakeld en de WiFi manager werkt helaas nog niet.

En gebruik geen VPN.

 

Op een laptop(met verschillende browsers) kan ik ook niet gebruik maken van de WiFi manager.

 

Ik heb wel mijn kpn id aangemaakt op mijn vorig huis adres. (Betaalrekening nummer is hetzelfde gebleven). Wij zijn in maart al verhuisd maar de WiFi manager heeft helaas nog nooit gefunctioneerd. Ik heb wel een nieuwe modem ontvangen. Wellicht verwacht de manager de oude modem te zien, die heb iK namelijk wel eerder aangemeld. 


In mijn profiel heb ik het adres in maart aangepast en net gecontroleerd. Op mijn factuur staat ook het juiste adres en betaalrekeningnummer.

 

hopelijk kan jij hier iets mee, zodat ik Overal internet heb.

 

Mvgr Tom 

 

 

 


Bedankt voor het invullen van jouw profiel en de toelichting.

Dat je jouw KPN ID hebt aangemaakt op jouw vorige adres, zou geen verschil moeten maken. Toch wil ik je voor de zekerheid vragen een nieuwe KPN ID aan te maken en hieraan jouw Thuis product te koppelen en het daarna opnieuw te proberen. Ik ben benieuwd of dit het probleem verhelpt.


Denise,

 

dan moet ik een ander email adres opgeven, omdat mijn mailadres al gebruikt wordt bij mijn huidige KPN ID.

Ik zal eens kijken of dat werkt. 
 

of vraag aan Sinterklaas een betere WiFi verbinding.

Geldt de gratis WiFi booster aanbieding alleen voor nieuwe klanten?😬

 

Mvgr Tom 


Hopelijk lukt het om een nieuw KPN ID aan te maken. Ik verwacht dat daarmee het probleem namelijk verholpen wordt.

Voor de verbetering van wifi is het belangrijk om de Wifi Manager te doorlopen (en hier heb je een KPN ID voor nodig). De Wifi Manager is namelijk dé manier om het beste uit jouw wifi verbinding te halen.

De actie met de SuperWifi is inderdaad alleen voor nieuwe klanten. Voor onze bestaande klanten hebben wij ter introductie de aanbieding om het starterspakket SuperWifi voor slechts €149,- in plaats van €199,- aan te schaffen. Dat is dus € 50,- korting! Je kunt de SuperWifi aanschaffen via de Wifi Manager of via de webshop. Nieuwe klanten krijgen bij bestelling de keuze tussen korting op hun internet abonnement (zes maanden voor € 35,-) of het gratis starterspakket SuperWifi. Kiezen zij voor de korting, dan betalen ook zij €149,- voor SuperWifi.