Skip to main content

Ik heb geen internet op mijn zoons kamer en wil wifimanager runnen om gratis wifiversterkers te krijgen. Na meerdere malen inloggen kreeg ik kpn server overbelast. Dat krijg ik nu niet meer. Nu krijg ik dat hij mijn 06 niet herkend bij mijn kpn terwijl deze wel gekoppeld is. Van verschillende apparaten geprobeerd en verschillende browsers maar geen resultaat. Nu de bundel van mijn zoon 5000 al verbruikt. Na chatten met kpn geen oplossing.


Admin: Reactie verplaatst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Uw 06 nummer heeft niets met de WiFi manager te maken. Als er naar uw 06 nummer gevraagd word, dan zit u verkeerd. Je zou de wifimanger ook op een laptop moeten kunnen doen. Dat al geprobeerd? 


Ja ook op computer geprobeerd , krijg ik hetzelfde bericht 

 


Kunt u inloggen op MijnKPN? 


Jazeker inloggen lukt


En uw mobiele abonnementen staan correct? Anders moet een KPN medewerker hier even naar kijken...


Ik heb al verschillende malen contact gehad met kantoor. Mijn email en 06 staan er correct in


Hoi @corinevane, welkom op het forum!
Er lijkt iets niet helemaal goed te gaan met de wifimanager bij sommige gebruikers.
Kun je de volgende stappen eens doorlopen?

Workaround om produkt te ontkoppelen om zo de mismatch in het KPN ID op te lossen:

1. Ga naar MijnKPN met een webbrowser (op een pc / laptop / mobiele telefoon; gebruik de MijnKPN-app niet).
2. Log in met uw KPN-ID.
3. Ga naar het tabblad “Producten”.
4. Klik onderaan op de link “Ontkoppel product” (deze link wordt niet weergegeven in de app, alleen in een browser).
5. “Uw gekoppelde producten” moet uw mobiele nummer tonen.
6. Klik op de link "Product ontkoppelen" onder het mobiele nummer.
7. Klik op de "X" om de verbinding met het mobiele nummer te verbreken.
8. Sluit vervolgens op dezelfde pagina het mobiele nummer opnieuw aan (de klant heeft de code nodig die naar de mobiele telefoon wordt verzonden).
9. Ga na het opnieuw verbinden naar het tabblad Profiel.
10. Klik op de knop "Uitloggen".
11. Log opnieuw in op MijnKPN en controleer of de gegevens voor het mobiele nummer nu worden weergegeven.


Beste thomas,

Ik heb alle stappen doorlopen, maar krijg helaas dezelfde foutmelding als ik naar wifimanager ga, terwijl mijn nr opnieuw gekoppeld is. 

 


Vaag. 06 nummer zou hier niet mee te maken moeten hebben.


Heb je je thuis abonnement ook ontkoppeld of alleen je mobiele abonnement?
Het gaat namelijk vooral om de eerste. De tweede zou zoals @Nick83 noemt niet uit moeten maken.


Eerst 06 ontkoppeld en weer gekoppeld. Nu ook thuis abonnement ontkoppeld en weer gekoppeld. Naar wifi manager gegaan en geopend via de app maar ook via de computer

Maar krijg weer dezelfde foutmelding.


Dat is even balen! Gebruik je wel deze link: wifimanager
Zou je ook je experiabox eens volledig willen resetten?

Mocht dit beide het niet oplossen kijk ik graag even mee. Kun je dan je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?
Zou je ook op meerdere plaatsen in huis een speedtest willen doen via www.kpn.com/speedtest of www.fast.com en hier screenshots/foto's van willen delen?


ja ik gebruik deze link: wifimanager?  en wordt dan meteen doorgeleid en krijg foutmelding van 06 niet gekoppeld aan kpn id.  De experiabox is gisteren al gereset door kpn en speedtest is gedraaid door kpn, maar ik zal nogmaals de experiabox resetten en de speedtesten draaien. gegevens ingevuld op profiel.


 speedtest 1 kamer dochter, 2 in kantoor 3 in kamer zoon met wifi problemen en kan geen connectie maken met server, 

 


Experia box gereset. Weer zelfde foutmelding. Schiet mij maar lek. 

 


Goedemorgen @corinevane, soms gaat er even overheen voordat alles achter de schermen gekoppeld staat na het opnieuw koppelen van je producten. Zou je de wifimanager nu een dag later nog 1x kunnen proberen?
Vind je het ook goed als ik op afstand eens meekijk hoe alles verbonden zit op je netwerk?


Beste Thomas, ik heb het opnieuw geprobeerd, maar krijg dezelfde melding. Ja het is goed als je meekijk hoe alles verbonden zit op het netwerk, maar moet je me instructies geven hoe dit werkt. mvrgr. Corine


Bedankt voor het proberen.
Ik heb meteen even met je meegekeken naar de aansluiting en daar vallen me een aantal dingen op.

  • Ik zie een 4G "sneller internet buitengebied" modem aangesloten op je experiabox. Met jouw glasvezelaansluiting heb je deze niet meer nodig. Ik wil je dan ook aanraden deze te ontkoppelen en te retourneren.
  • Ook zie ik al een wifiversterker aangesloten, wat voor type is dit? Zou je daar een foto van kunnen sturen? En hoe branden de lampjes hierop?
  • Zou je ook met de wifiversterker en 4G modem ontkoppeld de wifimanager nog eens willen proberen uit te voeren? Het kan zijn dat een van deze apparaten het probleem veroorzaakt.

Foto van wifiversterker nu ontkoppeld

4 g modem  ontkoppeld deze staat in mancave buiten het huis waar mijn man werkt met voys telefoon. Deze apparatuur komt van camping in maarssen. We wachten nog op dozen en instructies om alle apparatuur terug te sturen. Splitter besteld om internet te splitten voor telefoon voys en computer.

Wifi versterker ontkoppeld en modem ook. Zelfde foutmelding


 


Mijn zoon heeft nu wel wifi maar slechte 1 of 2 streepjes. Hierbij resultaat als ik speedtest draai. Is dus veel slechter als rest van het huis

 


Modem opnieuw gereset

 


Is de speedtest in zijn kamer niet voldoende bewijs om gratis wifiversterkers van kpn te krijgen ?


Dit is speedtest van mancave waar mijn man werkt


Speedtest vlakbij modem