Skip to main content

Hallo,

Ivm langzame wifi heb ik zojuist de Wifi Manager gebruikt. De instellingen van de Experia V10a zijn daarop van afstand aangepast. Echter, het resultaat is nog ongeveer hetzelfde. De Wifi Manager geeft aan dat het niet makkelijk te verbeteren is en dat er contact wordt opgenomen. Begrijp ik nu goed dat er automatisch contact met mij wordt opgenomen voor een oplossing?

Met vriendelijke groet,

Jan 

 

Hi @Jejejaja ,
Welkom op het forum. Wat vervelend dat je langzame wifi ervaart. Klopt het dat je een snelheid hebt zien staan na de meting van de wifimanager? Zo ja; wat was de uitkomst?
Als er tijdens het meten van de lijn uit komt dat er iets mis is met de lijn, kan het zijn dat de wifimanager je vraag op contact te zoeken met de klantenservice. 


Hi Denise,

Dank voor je reactie. Ja, snelheden werden getoond en waren uit mijn hoofd zo rond de 12-16mbits op zolder en eerste verdieping. Het was me niet duidelijk of ik zelf actie moet ondernemen, vandaar dat ik de klantenservice via dit forum benader. 

Wat kan ik nu nog meer doen: snelheid heb ik door hele huis gemeten met wifi manager, ik heb vervolgens contact opgenomen, wat gebeurt er nu?

Bij voorbaat dank en groet,

Jan 


Hi @Jejejaja ,
Je kunt je profiel aanvullen zodat ik een meting voor je doe en kijk waar ik op uitkom ( en wat je wifimanager gegevens waren). Aan de hand van die gegevens Kijken we dan wat er verder nodig is. 

Verder kan je ook bellen met 0800-0402 als je dat prettig vindt. 


Hi Denise,

Profiel is aangevuld. Alvast dank en groet, Jan


Hi @Jejejaja,
In het systeem zie ik indd dat je gemeten snelheden van 48, 15 en 17 Mbit/s haalt. Om je snelheid te verbeteren wil ik graag een monteur met je plannen :nerd: . In je persoonlijke berichten box ontvang je zo een bericht van mij over wanneer etc.


Gisteren is monteur geweest. Heeft kosteloos een Experia Wifi punt op eerste verdieping geplaatst. UTP-kabel getrokken via oude telefoonkabel-pijp tegen een goed tarief als meerwerk.Nu hebben we overal in huis een goed signaal en kunnen we zonder problemen videobellen etc; zelfs op zolder. Top gedaan en erg blij mee, dank je wel! 


@Jejejaja ,
Helemaal blij om te zien dat het nu opgelost is ! :muscle_tone2: