Skip to main content

Beste KPN,

 

Ik heb nu meerdere malen gebeld met jullie klantenservice over de nog steeds slechte wifi.. Wij zijn onlangs overgestapt van telfort 50mb naar kpn 100mb, nu ervaren wij nog steeds niet hele goede wifi. Volgens de klantenservice moet ik dan wifimanager gebruiken, dit heb ik al meerdere keren gedaan, maar ik kan vervolgens geen vervolg stappen nemen. Zo hadden ze het over eventueel een gratis monteur of wifi extenders. Hoe kan ik dit probleem aanpakken, in de bijlage zal ik aangeven welke resultaten ik krijg bij wifimanager en dat ik geen stap verder kan komen. Hoe dit op te lossen KPN?

 

Soms is de wifi manager eigenwijs. Een moderator pakt dit binnen een paar dagen op. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag. 


Hi @Loran Lamens. Ik heb met de gegevens in je profiel de dingen voor je nagekeken. Het lijkt erop dat dit de eerste meting was. Zou je nog 1 keer voor de zekerheid de Wifi Manager door willen lopen? Ik verwacht dat dan alsnog de apparatuur wordt gestuurd. Is dat niet zo, laat het dan hier even weten. Dan moet ik inclusief de 2e meting genoeg informatie hebben om aansturing voor je te doen. 


Hallo @Bram_ , ik heb nu twee keer achter elkaar een meting laten doen via de wifi manager, dan klik ik vervolgens op de knop bekijk resultaten en geeft die weer dat ik contact moet opnemen. 

 


In dat geval ga ik een aanvraag doen om je 2 keer een Experia Wifi te laten sturen. Met deze metingen en wat ik in de systemen heb gezien is hier voldoende reden toe. Zodra deze verzonden is krijg je van ons een SMS met informatie over het ophalen hiervan. :relaxed:


Beste @Bram_ de sms zal ik gewoon ontvangen via mijn mobiele nummer, waar het klantnummer id van mijn telefoonabonnement aan is gekoppeld?


@Loran Lamens je kunt beter geen  telefoonnummer hier plaatsen. Haal het weg voor er misbruik van wordt gemaakt. 


Oke heb hem bewerkt, bedankt voor de reactie!


@Loran Lamens de versterkers zijn ondertussen onderweg die kant op. Zou je kunnen laten weten of het gelukt is en hoe de wifi is na het plaatsen? We hebben op onze website eventueel tips voor het installeren van de Experia Wifi:relaxed:


@Bram_  De versterkers zijn geïnstalleerd en het werkt uitstekend, het internet zowel boven als beneden zijn nu aanzienlijk stabieler en sneller, ontzettend bedankt dat dit op deze manier geregeld kon worden. 


Ik ben heel blij dat alles daar weer lekker stabiel draait. Erg goed om te horen! Veel plezier ermee. Ik zal het topic sluiten.