Skip to main content

Hallo Kpn, ook bij mij werkt de wifi manager niet. Heb al verschillende browsers, safari, chrome, firefox en de app gebruikt maar allen geven ze aan dat het niet werkt. Heb je een oplossing voor mij? We hebben 3 Super Wifi punten in huis staan.

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt (origineel)

@266Linda Hoi Linda, welkom! Om je goed te kunnen helpen en het forum overzichtelijk te houden, hebben we een eigen topic voor je vraag aangemaakt. Ik lees dat 't niet wil lukken met de Wifi Manager. Het is natuurlijk wel handig dat je 'm kan gebruiken als het nodig is. 

Hoe gaat het met je verbinding en waar wil je de Wifi Manager voor gebruiken? Goed dat je verschillende browsers geprobeerd hebt. Heb je de het vanaf één of verschillende apparaten geprobeerd? Ik raad je daarnaast ook aan om je tijdelijke internetbestanden en cookies te verwijderen. Start het apparaat daarna opnieuw op, en probeer het nog eens. Dat helpt vaak goed.


Hallo @Alexandra  bedankt voor je bericht. Ons wifi is de laatste tijd wisselend van kwaliteit. Heb al een paar keer het modem gereset maar las dat ik de wifimanager kan gebruiken voor verbetering. Heb hem nu gebruikt op macbook via chrome en safari, cookies gewist, opnieuw opgestart, werkt niet. Krijg de melding: het lijkt erop dat de wifimanager het even niet doet. Ook via de app op mijn tel doet hij het niet. We hebben 3 wifiversterkers.

 

groeten Linda

 


@266Linda Daar is de Wifi Manager precies voor bedoeld 🙂 Goed dat je ook verschillende apparaten hebt geprobeerd. Het maakt allemaal geen verschil begrijp ik. Vul je je forumprofiel zo volledig mogelijk in, en geef je me hier een seintje? Dan kijk ik er voor je naar.


Hai @Alexandra  heb mijn forumprofiel ingevuld. 


@266Linda Dankjewel! Ik ben op onderzoek uit geweest. Deze foutmelding kan je zien als je meerdere abonnementen aan jouw KPN ID gekoppeld hebt. Soms verslikt de Wifi Manager zich hierin en zie je vervolgens deze foutmelding. Heb je meerdere abonnementen gekoppeld aan jouw KPN ID? Je kan dat controleren door met jouw KPN ID in te loggen op MijnKPN.

Je kunt als test ook een nieuw KPN ID aanmaken met een ander e-mailadres. Log vervolgens in in MijnKPN en koppel jouw Thuis abonnement er aan. Wat gebeurt er als je dan de Wifi Manager volgt? 


Hallo @Alexandra, goeie tip bedankt voor je hulp!,  dit heeft geholpen kon nu de wifi-manager gebruiken en het lijkt het erop dat het verbeterd is. Ik had nog een vraagje. We hebben een klein huisje achter huis staan waar we nog een extra superwifi punt willen hebben. Hoe kan ik deze bestellen? Kan het zo niet vinden op de Kpn-site.

 


@266Linda Super, graag gedaan! :blush:  

Er zijn verschillende manieren waarop je SuperWifi kunt bestellen. Het is mogelijk om eenmalig extra wifi versterkers te bestellen via de Wifi Manager, als het signaal niet voldoende is. Daarvoor kan je de Wifi Manager doorlopen vanaf de betreffende plek, dus in het huisje achter je huis. Anders kan je extra SuperWifi bestellen via onze webshop, of je kan de KPN winkel in jouw buurt binnen lopen. Daar hebben ze SuperWifi altijd op voorraad.