Skip to main content

Bij mij werkt het sinds 27-11 niet. Zowel op android telefoon alsook windows laptop levert wifi manager na de vraag of je een wifi versterker gebruikt altijd dezelfde fout op . Het is de fout die ook op WiFi manager werkt niet | KPN Community is te vinden. 

Met de mededeling “Probeer je het over een paar uurtjes nog een keer?”. Dit op 2 devices, verschillende browsers, de afgelopen 4 dagen. 

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Bij mij werkt het sinds 27-11 niet. Zowel op android telefoon alsook windows laptop levert wifi manager na de vraag of je een wifi versterker gebruikt altijd dezelfde fout op . Het is de fout die ook op WiFi manager werkt niet | KPN Community is te vinden. 

Met de mededeling “Probeer je het over een paar uurtjes nog een keer?”. Dit op 2 devices, verschillende browsers, de afgelopen 4 dagen. 

ik heb het hier ook geprobeerd.Met een v8 werkt het niet maar met de v10 wel.Heb je misschien ook een v8?


Hallo Martijn,

Bij mij werkt de v10 juist niet


Hallo Martijn,

Bij mij werkt de v10 juist niet

Dan heb ik geen verklaring.Je zou kunnen proberen om de wifi manager op een ander apparaat te doen.Mocht dat ook niet werken zou je nog een modem reset kunnen proberen.

 


Hallo @Mystery Guest, welkom. 

Werkt de Wifi Manager inmiddels wel weer? Controleer of je goed met jouw eigen Wifi netwerk bent verbonden en schakel eventuele VPN's uit. Als je externe Wifi apparatuur hebt die niet van KPN is, zet deze ook uit en zorg dat je verbonden bent met het signaal uit de Experiabox. 


Dag Hanna, 

Bedankt voor je bericht. Wifi zelf doet het wel, maar voor wifi manager heb ik 2 dagen geleden een melding gemaakt bij de Kpn helpdesk. Samen met de helpdesk lukte het toen niet om wifi manager werkend te krijgen. Ze hebben beloofd mij terug te bellen. 

 


@Mystery Guest

Er was de afgelopen dagen ook een storing met de Wifi Manager, deze zou inmiddels opgelost moeten wezen. Houd je ons op de hoogte? 


@Hanna_ 

Dank voor de update. Wifi manager werkt bij mij nog steeds niet. KPN helpdesk heeft me geholpen door van afstand een meting te doen, zodat wifi manager niet meer nodig is. Dit topic mag gesloten worden.


Bedankt voor de update @Mystery Guest, fijn dat het zo is opgelost. 

@Hanna_

Dank voor de update. Wifi manager werkt bij mij nog steeds niet. KPN helpdesk heeft me geholpen door van afstand een meting te doen, zodat wifi manager niet meer nodig is. Dit topic mag gesloten worden.

@Mystery Guest

Er was de afgelopen dagen ook een storing met de Wifi Manager, deze zou inmiddels opgelost moeten wezen. Houd je ons op de hoogte?