Skip to main content

Ook mijn WIFI manager werkt niet, niet op telefoon op laptop en computer, antwoord van de wifi manager is dat: het ziet er naar uit dat de wifi manager het even niet doet  en dat direct het doorgegeven is. nou dit duurt al een maand, zolang ik KPN heb. 

Hi @Derk.A! We zien de laatste tijd inderdaad hier en daar problemen met de Wifi Manager. Wat vaak nog wil helpen is het aanmaken van een MijnKPN met een nieuw e-mailadres. Zou je dat nog willen proberen?

Ook moet je met je eigen wifi verbonden zijn. Zou je daarom nog willen bevestigen dat je geen VPN gebruikt?

Als laatste wil ik je vragen hoe het is met de wifi. Zijn er plekken in huis waar de wifi het slecht doet? En hoe is het met de andere diensten die je van ons hebt?


Hallo Bram thanks voor de feed back ik heb op jou advies een nieuw e-mail adres aangemaakt voor mijn kpn en de wifi manager werkt. bedankt


@Derk aart goed dat het daarmee weer werkt. Wel zijn we dus bezig om te zorgen dat dit niet meer nodig moet zijn. Ik zal het topic sluiten.